Emma celik mata tiba-tiba. Kepalanya dipegang. Sakit, berdenyut yang sangat kuat. Rasa seakan berdengung otaknya.
"Aku kat mana ni?" soal Emma bila sedar persekitaran seakan asing buatnya. Emma cuba bangun dari pembaringan namun baru separuh jalan dia berhenti. Emma terasa nafasnya sesak.
"Ya Allah," hanya itu yang mampu Emma ucapkan bila sedar dirinya hanya ditutupi selimut tebal hotel tanpa seurat benang. Air matanya mengalir laju.
Terasa ada gerakan di kirinya, Emma memandang kearah itu. Terkedu dia dengan raut wajah yang berkerut menahan sakit dengan tangan memegang kepalanya.
"Fa... Faiz... " panggil Emma tersekat-sekat. Air mata masih lagi laju membasahi pipinya. Faizrul yang kebingungan mengalih pandang ke arah Emma. Terbeliak matanya bila sedar Emma di sisinya.
"Emma... Apa... Kenapa??" Faizrul kehilangan kosa kata. Dia pandang gadis itu minta penjelasan. Air mata Emma yang mengalir menambahkan kebingungannya.
Tersentak Faizrul bila tersedar yang Emma hanya memegang erat selimut. Bahu Emma yang sedikit terdedah membuatkan Faizrul yakin yang gadis itu tidak berpakaian di dalamnya. Ya Allah, apa yang dah jadi ni? Hati Faizrul mula gelabah. Mindanya bercelaru membuatkan dia menekan kepalanya mengawal kesakitan.
"Emma, kita tak... " Faizrul tak mampu meneruskan ayatnya. Wajah Emma yang lencun dengan air mata dipandang meminta jawapan.
"Sakit... " desis Emma perlahan membuatkan Faizrul seakan lupa cara untuk bernafas. Perkataan sakit yang keluar dari mulut Emma dan gaya tubuh Emma yang menahan kesakitan bawah pusatnya cukup memberitahu dia apa sebenarnya yang terjadi.
***
Oo 😮😮😮 what happen?
Tunggu chapter sepenuhnya ye.. 😘
YOU ARE READING
Mr Bisexual
RomanceHighest ranking #77 in romance #52 in romance : 27/7/17 #1 in taubat : 13/11/19 (like whattt???) (mungkin biasa2 bg org lain tp sangat menakjubkan utk 1st timer mcm sy...) Pertemuan pertama buat Emma kaku. Lelaki tu hensem tapi.. GAY?? Aduh, sedaya...