Hanny mengangguk-angguk kepalanya mengikut rentak lagu. Air yang berada di depannya di teguk rakus. Langsung tak peduli halal haram. Sesekali badannya turut sama bergoyang menambahkan feel dirinya.
Ben melangkah mencari Hanny dicelah-celah kesibukan manusia di lantai menari. Bau yang menyengat hidung langsung tak dipedulikan. Bukan dia tak biasa dengan tempat-tempat begini. Tempat beginilah yang selalu dia habiskan masa bila Faizrul tak mahu melayan nafsu songsangnya dulu. Dia mencari anak-anak ikan dikesibukan beginilah. Bezanya tempat yang dia pergi itu tempat dipenuhi dengan mereka yang bernafsu songsang sama sepertinya.
"Eh mak cik, kau ni tak de tempat lain ke nak bincang?" Ben bersuara bila dia sudah menghampiri tempat Hanny berdiri. Tak gemar betul nak berbincang dalam tempat macam ni, terpaksa menjerit. Sakit tekak dibuatnya.
"You ni macam tak biasa," Hanny membalas, turut sama menjerit. Kepala masih terangguk-angguk ikut rentak musik dan sesekali air dalam gelas yang masih berbaki di teguk rakus.
"You nak tak, I belanja," offer Hanny bila tengok Ben hanya berdiri tegak memerhatikan keliling. Ben kembali memandang gadis di depannya. Dia mengangguk sekali. Pantas, Hanny memesan 2 gelas beer untuk Ben dan dirinya.
"So, how?" tanya Ben ingin tahu perkembangan rancangan Hanny. Hanny menggeleng sekali menjawab soalan Ben.
"Susahlah nak buat. Betina tu asyik melekat je dengan Iz. Nak dekat pun susah, tau," rungut Hanny. Ben gelak kecil. Dia meneguk air setan yang berada di tangannya itu.
"Tu lah you, I dah cakap plan you tu susah nak jalan. Ikut je plan I. It's more easier," Ben memandang Hanny yang sudah mencebik. Hanny buat tak layan dengan kata-kata Ben sebaliknya dia mula melingkarkan tangan ke pinggang lelaki itu. Nafsunya mula menggila.
"You bagi idea bernas sikit boleh tak? Idea you hari tu umpama budak kecik punya idea tau. I tak rasa akan jadi," Hanny berbisik rapat ditelinga Ben. Sengaja dia merapatkan diri ke badan Ben membiarkan asetnya menyentuh badan lelaki itu. Ben telan liur. Segay-gay dia, dia masih lagi lelaki. Nafsunya memang terdorong pada yang sama jenis tapi kalau ikan dah tayang body, takkan kucing nak pandang sepi. Lebih-lebih lagi bila dah high dengan arak begini.
"You nak idea bernas? Jom ikut I. I give you the best one," Ben angkat-angkat kening mencabar. Hanny yak fikir panjang teris bersetuju. Ben tarik tangan wanita itu keluar dari pub menuju ke Fairlady Z miliknya.
Dan malam itu berlalu seperti mereka yang punya...
***
Ok! Pendek je.. Tak sampai 500 pun.. Hahaha.. Just nak bagitahu yang dua orang ni hidup lagi dan tak habis lagi nak ganggu hidup Emma dan Faizrul.
Nak tau apa idea Ben? Kena stay tuned la jawabnya..
Till tgen, TBC.. 😘
YOU ARE READING
Mr Bisexual
RomanceHighest ranking #77 in romance #52 in romance : 27/7/17 #1 in taubat : 13/11/19 (like whattt???) (mungkin biasa2 bg org lain tp sangat menakjubkan utk 1st timer mcm sy...) Pertemuan pertama buat Emma kaku. Lelaki tu hensem tapi.. GAY?? Aduh, sedaya...