30 : Cerita Ben II

3.1K 75 2
                                    

🎉🎉🎉Double update!!! Yay!!! 🎊🎊🎊

Chapter ni cerita pasal kebenaran yang jadi 4 tahun dulu. So, ni semua flashback, sbb chapter sebelum ni Beb tengah borak dengan Faizrul kan. Nilah hasil borak diorang tu.

A little warning📣📣📣
Tak ada mature content tapi mature languages banyak. Sorry in advance. Bacaan adalah tanggungjawab sendiri since sy dah mention dari awal.
Jangan imagine yang bukan2!!!

***

"Ben, you confirm ke yang Faiz ada dinner meeting dekat hotel tu?" tanya Hanny tegas. Ben yang sedang meneguk air haram itu mengangguk-angguk laju.

"Confirm la baby, you tak percaya dekat I ke?"

"Tak payah nak panggil baby sangat la. Gayboy ada perasaan dekat perempuan ke?" kutuk Hanny sinis. Ben mencondongkan badannya menghampiri wanita itu.

"Gayboy ni ada perasaan dengan you je," bisik Ben perlahan penuh sensual di telinga wanita itu. Hanny segera menoleh ke arah lelaki itu. Jarak wajah mereka hanya sejengkal. Melihat Ben yang makin menghampiri, Hanny tolak wajah lelaki itu menjauh.

"You nak lebih-lebih, kejap lagi. Sekarang we need to plan something ahead," Ben tarik wajah. Baru nak dapat barang sedap dah kena tolak. Melihat wajah Ben yang berubah, Hanny berbisik manja.

"Baby, we have mission to accomplish. You bagi idea bernas, I give you something yang you never imagine. Want it, baby? Peluang datang sekali je," mendengar bicara sensual Hanny, Ben tersenyum sinis. Segera mulut becok wanita itu dikucup penuh perasaan.

"Can't wait, baby girl," Hanny menepuk dada lelaki itu manja.

Ben keluarkan Samsung Galaxy S7 edge silver dari poketnya. Dia letak di atas meja bar.

"Handphone baru lagi? You kan baru beli iPhone hari tu," manja Hanny bersuara. Dia memerhatikan senyuman nakal dibibir lelaki itu.

"It's not mine," ujarnya penuh rahsia. Kening diangkat berkali-kali membuatkan Hanny tergelak. Gedik!

Butang off disisi telefon ditekan. Gambar pemilik telefon menghiasi dinding telefon itu.

"Handphone Faiz? Cikainya! I thought businessman like him pakai iPhone," kutuk Hanny selamba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Handphone Faiz? Cikainya! I thought businessman like him pakai iPhone," kutuk Hanny selamba. Telefon di hadapannya dibelek-belek bersama wajah yang dicemik.

"Dia tak suka iPhone," balas Ben pendek. Hanny pandang wajah kekasih gelapnya itu dengan pandangan mohon penjelasan.

"Kita dah ada handphone Faiz, sekarang kita mesej perempuan murahan tu, deal nak jumpa dekat mana,"

"Then?"

"Baby girl, seriously you tak dapat tangkap apa yang I nak buat?"

Mr BisexualWhere stories live. Discover now