Sabah gözlerimi aralayınca gece gördüğüm rüyayı düşünmeye başladım. O rüyanın anlamı neydi? Rüyamdaki adam kimdi? Rüyamda neden okuldaydım? Neden o adam babamı öldürmüştü? Hiçbir sorunun cevabını bilmiyordum. Ama en kısa zamanda öğrenmeliydim. Aklımdaki sorulardan kurtuldum. Telefonu görünce Murat'ın bana attığı mesaj aklıma geldi. Murat uyumadan önce bana "Tatlı uykular rüyanda beni gör olur mu?" demişti. Yoksa rüyamdaki adam Murat mıydı? Of, ne saçmalıyorum ben Murat beni gör dedi diye onumu göreceğim. Ben adamı daha tanımıyorum bile birde rüyamda mı göreceğim?
Yataktan kalktığımda annem odama gelip çoktan pencereleri açmıştı. Odamın içi serinlediği için üşümeye başladım. Hemen gidip pencereyi kapattım. Ama kapatmadan önce gözüm dışarıdaki Poyraza takıldı. Bu manyak bizim apartmanın önünde ne yapıyordu. Aman Allah'ım bu çocuktan kurtulamayacak mıydım? Poyraz beni fark edince sinsice gülümsedi. Hızla pencereyi kapatıp odadan çıktım. Annem ve babama hiçbir şey belli etmeden banyoya girdim.
Banyoya girince Poyrazı düşünmeye başladım. Bu saate ne yapıyordu apartmanın önünde. Onu da geçtim neden bizim apartmanın önünde bekliyordu. Ona polise gitmeyeceğimi söyledim ama ısrarla benimle uğraşıyordu. Annemin kapıyı çalmasıyla Poyrazla ilgili her şeyi kafamdan sildim. "Tatlım kahvaltı hazır." Dedi.
"Tamam, anne geliyorum." Annemin gittiğini anlayınca musluğu açıp elimi yıkadım. Musluğu kapatıp havluyla elimi kurutup banyodan çıktım.
Acaba Poyraz hala orada mıydı? Bu sorunun cevabını öğrenmem lazımdı. Mutfağa geçmeden önce odama gittim. Yavaş adımlarla pencereye yaklaştım. Pencerenin köşesine gelince yavaşça dışarıya baktım. Oh, gitmişti. Artık rahat bir şekilde kahvaltıya gidebilirdim.
Odadan çıkıp Mutfağa gittim. Her zaman ki gibi annem kahvaltıyı hazırlamıştı. Babam ise gazetesini okuyordu. Gidip annem ve babama öpücük kondurduktan sonra "Günaydın" dedim. Onlarda gülümseyerek "Günaydın" dediler.
Kahvaltı esnasında babam "Kızım sen nasıl bir kabus gördün?" diye sordu. Ya ben bu soruyu beklemiyordum. Babacım daha kolay bir soru sorsan olmaz mı? "Boş ver babacım." Dedim. Babam pek üzerime gelmek istemediğini belirterek "Peki." Dedi.
Kahvaltım bittikten sonra masadan kalkıp odama gittim. Okula gitmek istemiyordum. Ama annem ve babam nedeni soracaktılar. Bende okulda bir çocuk var. Dün bir çocuğu bıçakladığını gördüm kimseye söylemem için beni tehdit etti. Babam o dakika beni okuldan alır. Poyrazı da polise şikayet ederdi. Mecburen okula gitmeliydim. Saate baktığımda okula daha vardı.
Telefonu elime aldığımda Murattan mesaj gelmişti. Başımın belası ya. Bir yandan Murat bir yandan Poyraz hangisiyle baş edeceğimi şaşırdım. Murattan gelen mesajı açtığımda "Günaydın Masal hanım."
Ah, Murat sende bana ne diyeceğini bilmiyorsun. "Günaydın, Şimdi Masal hanım mı olduk?"
Telefonu yatağın üzerine bırakıp giysi dolabını açtım. Çünkü bugün okulda giyecek kıyafetlerimi seçmeliydim. Dolabı açtığım gibi gözüme takılan siyah boğazlı kazağı elime aldım. Şimdi bu kazağa uygun bir alt seçmeliydim. Ama ben pek etek taraftarı biri olmadığım için gözümü pantolonlarda gezdirdim. Dün giydiğim pantolona benze bir pantolon vardı. Onu da dolaptan çıkardım. Kazak ve pantolonun birbirine uyacağını tahmin ettiğim için kararı vermiştim.
Kazak ve pantolonu giydikten sonra makyaj masasına oturup saçımı ve makyajımı hallettim. Makyaj masasından kalkıp telefonu aldım tuş kilidini açtığımda Murattan mesaj gelmişti. Mesajı açtığımda "Poyraza selam söyle." Yazmıştı. Ne Murat, Poyrazı nereden tanıyordu. Yoksa tam da tahmin ettiğim gibi Murat ve Poyraz aynı kişi mi? Neden olmasın ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya || Tamamlandı ||
Mystery / ThrillerVazgeçmiştim artık. Hayallerimden, hayatımdan, umudumdan vazgeçmiştim. Dağılmıştım bir günde. Sevdiğim adam. hayatımı verdiğim adam gitmişti. Dayanılmaz bir hal almıştım. Herkes benim için endişelenmeye başlamıştı. Kendime zarar vereceğimi düşünüyor...