"Poyrazı bırakma." Yanlış mı duydum? Yoksa Murat bana 'Poyrazı bırakma.' söyledi. Hafif gülümseyerek "tamam." Dedim. Murat neden böyle bir şey söyledi? Şaşkınlığımı saklamaya çalıştım. Hala neden böyle bir şey söylediğini algılayamadım.
Murat odadan çıktığında düşüncelere daldım. Muratın bununla bir çıkarı mı vardı? Yoksa kimse sevmediği bir çocuğun sevgilisine 'Onu bırakma.' demez.
Sanki çevremdeki tüm karanlık ruhlar dağılmış yerine beyaz ışık saçan ruhlar gelmişti. Benim kaçırılmam herşeyin ilacı olacağını bilseydim önceden kaçardım vr kendimi yaralardım. Herşey neden bu kadar hızlı gelişmeye başladı ki? Önceden tanıdığım Burak ve Poyrazken şimdi onlara Asena, Sinan ve Murat dahil oldu. Bir kaç düşman da edinmiştim. Dolunay ve Burcu. İkisinin manyak olmaları kardeş olduklarının kanıtıydı.
Psikopat kardeşler...
Kapı çaldığında düşüncelerimden kurtulup "Gir." Dedim. Poyraz içeri girip yanıma geldi. "Nasılsın?" Nasıl mıyım? O kadar şey yaşayan birine göre haddinden iyiydim. "İyiyim." Dedikten sonra devam ettim. "Bir şey sorabilir miyim Poyraz?"
"Tabi."
"Neden bu kadar soğuksun?" Dedim. Poyraz bir an duraksadı. Sanki ne diyeceğini bilmiyordu. "Yo, sana öyle gelmiş." Neden inkar ediyorsun? her şey ortada.
"Hayır, Poyraz artık buz gibisin. Sanki karşında bir düşmanına bakıyormuşsun gibi bakıyorsun bana."
"Haklısın buz gibiyim. Ama insanlar benim kalbimi buzlaştırdı. Artık herşeyi hatırlıyorum. Ama hatırlamamak isterdim. İnsanların bana acıyan gözlerle bakmasından sıkıldım."
Gözlerim dolmaya başladı. Sanki her kelimesi bir hançer gibi kalbime işliyordu. Burcunun yaptıkları, karnıma sağladığı bıçak bu acının yanında hiçbir şeydi. "Poyraz, ben artık dayanamıyorum. Bu ilişkiyi bitirmek istiyorum." Zor zabtettiğim gözyaşlarımı dışarıya saldım. Onlarında özgür olmaya hakkı vardır.
Gözlerim Poyrazın gözlerine diktim. Poyraz ilk defa karşımda ağlıyordu. Onun ağlamasına bile dayanamayan ben, şimdi ondan ayrılmak istediğimi söyledim. Poyraz ayaklanıp hiçbir şey söylemeden odadan çıktı.
Artık Poyraz sadece arkadaşımdı. Belki arkadaşım bile değildi. Onun için bitmiş olabilirim.
Asena hızını alamadan İçeri girerek "kızım Poyraz ağlıy... Sen niye ağlıyorsun?"
"Bitti. Poyrazla ayrıldık."Asena söylediğim şeye hala inanmıyormuş gibi aval aval yüzüme bakıyordu.
"Neden ayrıldınız demeyeceğim. Çünkü söylemeyeceksin." Kafamı olumlu anlamda sallayarak "Aynen." dedim.
Kapı çaldığında kısa süre sonra içeri bir doktor girdi. Asena doktoru görünce3 hemen ayağı kalkıp doktora sarıldı.
Oha, yuh.
Asena sarılmayı bırakıp bana döndü. "Masal bak bu Giray." Giray mı? Nereden tanıyorsun bu adamı? "Kuzenim." Ne kuzenin mi? Asenanın kuzeni doktor mu? Giray olduğunu öğrendiğim doktor elini uzatarak "Memnun oldum Masal." Dedi. Uzattığı elini sıkarak "Bende Giray." Dedim.
Yeni bir arkadaş daha edindim. Giray bana karşı o kadar sıcak davrandı ki. Daha yarım saat önce tanıdığım adamı arkadaşım olarak görüyordum.
***
Sabah gözlerimi açtığımda içeride olan güneş ışıkları yüzünden gözlerimi yummama neden oldu. Yeni uyanan birine göre çok uykum vardı. Telefonda çalan sesiyle pes ederek yataktan doğruldum. O olayın üzerinden tam 1 hafta geçti. Ne kadar etkisinden çıkamasam da arkadaşlarımın yardımıyla o günleriydi atlattım. Ama Poyraz dışında tüm arkadaşlarım. O günden sonra ne aramıştı ne de ziyaretime gelmişti. Giray ve Murat dahil tüm arkadaşlarım geçmiş olsuna geldi. Ama Poyraz yoktu. Onu merak ediyor muydum? Deliler gibi. Onu seviyor muydum? İşte artık bundan emin değilim.
Yataktan inerek annemin yeni aldığı terlikleri ayağıma geçirip banyodaki işlerimi hallettim. Odaya girip üzerimi değiştirdim. Ne kadar istemesem de Girayın dün akşamki ısrarını kıramayıp bugün onunla birlikte takılacaktık.
Üzerime siyah boğazlı kazağımı ve siyah pantolonumu giydim. Ayağıma da siyah converslerimi geçirdim. Aynanın karşısında hafif makyaj yaptım. Bugün neden siyahlar içinde gezmek istediğimi bilmiyorum ama siyah giymek istedim.
Kapı çaldığında aynanın karşısına geçip kendime tekrar baktım. Kendi gözümde güzel olmuştum. Hemen odamda çıkarak salona geçtim. Ooo, annem Girayı içeri almış sohbet ediyorlar. Sinan bir Giray iki... Daha Asenayı annemle tanıştırmadım ama annem iki erkek arkadaşımla tanıştı. "Öhöö, öhöö." Ben fark ettiklerinde bana döndüler. "Giray çıkalım mı?"
"Tabi." Deyip ayağı kalktı. Annem bizi kapıya kadar uğurladı. Aşağı inip arabaya bindik. "Nereye gidelim?" Bilmiyorum. Nereye gitmek istediğimi bende bilmiyorum. Aslında dışarı çıkmak bile istemiyordum. Ama Girayı kıramadım. "Bilmiyorum. Sen seç."
"Peki önce sinemaya gidelim. Sonra devamı gelir." Sinema aslında iyi bir fikirdi. Belki filme dalar yaşadığım her şeyi unuturum. Özellikle Poyrazı.
Araba durduğunda sinemaya geldiğimizi anladım. Arabadan indiğimde Girayla birlikte içeri girip biletleri aldık. Girdiğimiz film bir aşk ve komedi filmiydi. Vizyona yeni giren bir yabancı filmiydi. Aslında sinemaya gelmek iyi oldu. Filmin sonlarına doğru sıkıldığımı fark edip yan tarafımda oturan Giraya baktım. Oha, Giray bana bakıyor. Hem de gülümseyerek. Neden bakıyorsun ya? Daha fazla uzatmadan önüme dönüp filmi izlemeye başladım. Aslında filme odaklanmaktan zorlanıyordum. Giray beni izlerken bende film mi izleyeyim?
Film bittikten sonra sinemadan çıkarak bir kafeye girdik. Sıcak çikolataları sipariş edip sessizce oturmaya başladık. Neden sessiz olduğumuzu bilmiyorum ama sessizdik. Sıcak çikolatalar geldiğinde Giray bana bakarak hafif gülümsedi. "Neden bu kadar tatlısın?" Ben mi tatlıyım? Yok, canım sana öyle gelmiş. Yoksa ben çok acıyımdır. Ne saçmalıyorum ben ya? "teşekkürlerde nerden çıktı bu?"
"Bilmem gözlerimi senden alamıyorum. İlk defa bir kıza bakmaktan kendimi alamıyorum." Seni şakacı. Espiri zamanı değil. Hafif gülümseyerek kafamı önüme eğdim. Şuan yanaklarımın alev alev yandığı için iddiaya girerim. Sıcak çikolatalarımız bittiğinde kalkıp arabaya bindik.
Araba durduğunda düşüncelerimden arınıp kendime geldim. Giraya döndüğümde Girayda bana bakıyordu. Sanki bu anı tekrar hatırlıyordum. Dejavu mu yaşıyordum? Ayıp olmasın diye Giraya sarıldım. Tam kapıyı açıp arabadan inecektim ki Giray kolumdan tutup beni kendine çevirip dudağıma yapıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya || Tamamlandı ||
Mystery / ThrillerVazgeçmiştim artık. Hayallerimden, hayatımdan, umudumdan vazgeçmiştim. Dağılmıştım bir günde. Sevdiğim adam. hayatımı verdiğim adam gitmişti. Dayanılmaz bir hal almıştım. Herkes benim için endişelenmeye başlamıştı. Kendime zarar vereceğimi düşünüyor...