Gözlerim benden habersiz ağlamaya başladı. Neden ağlıyorsun. Şimdi güçlü olma zamanıydı. "Asenaya ne yapmışım." Nasılda inkar ediyor. Aslında kim olsa inkar eder.
"Asenayı kaçırıp döven sensin Burcu." Gözlerimize bakmıyordu ama onun yaptığına emindim. Sinan, Burcunun kolunu kavrayarak "Neden yaptın?" Evet, bunu bende merak ediyorum. Neden yaptın? Asena sana ne yaptı ki? Burcunun acıdan inleme sesleri nedense beni mutlu ediyordu. "Ben yapmadım." Neden yalan söylüyorsun küçük hanım elimizde görüntüler var. Gözlerimize mi inanalım yoksa sana mı? Zaten ilk gündendir seni gözüm tutmamıştı. Tamam ya tutmuştu. Ama nereden bileyim manyak çıkacağını. "Yalan söyleme görüntüler elimizde." Tabi bilmezmiş gibi bakarsın. Ben olsam çoktan kendimi camdan aşağı atıp kaçmıştım. Ama sağ kalsaydım. "Ne görüntüleri?" dediğinde Sinan elindeki zarfı Burcuya uzattı. Burcu tereddüt ederek zarfı Sinanın elinden aldı.
Sinan, Burcunun kolunu bıraktığında burcu zarfa bakarak arkasını döndü. Ne yapıyor bu kız. Yavaş adımlarla içeri girdi. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. O ses kapı sesi miydi? Gözlerimi çatığımda Burcu kapıyı kapatmıştı. Sinan sinirden kapıya nasıl vurduğunu bilmiyordu. "Burcu aç kapıyı. O görüntülere bir şey olursa seni yaşatmam." Sinan şuan Burcuyu tehdit mi ediyor? İlk defa Sinan bu kadar yüksek sesle konuşuyordu.
Elimi omzuna attığımda kapıya vurmayı keserek bana döndü. Allahtan görüntülerin kopyasını almıştım. "Görüntülerin kopyasını aldım."
Sinan yüzüne yerleşen gülümsemeyle bana bakıyordu. "Hani nerede?" güzel soru üzerimde olmadığını biliyorum. O yüzden eve geri dönmem lazım. Görüntüler dizüstü bilgisayarımda. "Evde bilgisayarda."
Sinan birden hiçbir şey söylemeden aşağı indi. Nereye gidiyor bu? E, ama beri bana nereye gideceğini söyle be adam. Ne saçmalıyorum Sinan gitti. Hemen aşağı indim. Arabaya binmiş beni bekliyordu. Hemen arabaya bindim. Nereye gittiğini bilmiyorum. Ama benim yerim erkeğimin yanında. Ne erkeği ya ne saçmalıyorum? Vallaha o kız benim akli dengemi bozdu. Şuan o kızı öldürmek istiyorum.
Araba durduğunda düşüncelerimden kurtulup Sinana baktım. Bu çocukta durmadan bana bakıyor. "Hemen görüntüleri getir." Bunu rica ederek isteyebilirdin. Odun. Arabadan indiğim gibi arkama bakmadan hemen yukarı çıktım.
Eve girdiğimde annem evdeydi. Hiçbir şey demeden hızlıca odama gidip dizüstü bilgisayarımı aldığım gibi aşağı indim.
Pis Sinan odundan başka bir şey değil zaten. Arabaya bindiğimde bilgisayarı Sinana gösterdim. Ne oldu bu çocuğa birden meymenetsiz küçük çocuklara benziyor. Hiçbir şey demeden araba hareket etmeye başladı. Şimdi nereye gidiyor bu?
Heyecanla arabanın durmasını beklerken isteğim oldu. Araba durdu ama neden polis karakolunun önünde durdu ki? "Ne işimiz var burada?" benimkide soru mu? O suçlu dışarıda mı gezsin tabi polise gelecek. "Görüntüleri abime göstermem lazım?" Abime derken? Sinanın abisi mi var? Neden bana söylemedi? Neden söylesin ki?
Sinan arabadan indiğinde bende inerek onu takip ettim. Kapıda duran birkaç polise başıyla selam verdikten sonra içeri geçti. Bende polislere başımla selam verdikten sonra Sinanı takip ettim. Ne? Ben az önce tanımadığım insanlara başımla selam mı verdim? Yok ya vermemişimdir hayal falan gördüm herhalde. Neden bu kadar geri zekalı oldum ki?
Sinan bir kapının önünde durduğunda bende hızımı alamayıp arkadan Sinana çarptım. Neden ayrılamıyorum bu çocuktan? Şaka yapıyorsun? Sinan şimdi neden kollarımı tuttu. Sinanın o anki erkeksi kokusunu içime çektim.
Sinan kolumu bıraktığında içeri girdi. Bende kendime gelerek Sinanı takip ederek içeri girdim. "Hoş geldiniz." Hoş bulduk ben seni ne kadar çok sevdim ya gelir gelmez bir şevkat bir sevecen tavır. Başımla selam verdikten sonra Sinan abisinin yanına geçti. Görüntüleri açtıktan sonra izlemeye başladılar. Evet çok heyecanlı. Hiçbir şey yapmadan öylece ekrana bakıyorlar. Bunlar abi kardeş odun ya. Biride demedi Masal Hanım geldi. Salak gibi ayakta duruyor oturmasını söyleyeyim. Neden izin bekliyorum ki burada ayak ağrısından öleyim mi?
Onları boş vererek kendimi koltuğa attım. Oh, ne kadar rahatmış. "Olamaz." Ne olamaz. Bas baya her şey olabilir. Mesela ben Sinanla çıkabilirim. Sonra Sinandan ayrılıp seninle çıkabilirim. Ne saçmalıyorum. Neden Sinanla çıkacağım ki? Hem Sinanı geçtim neden abisiyle çıkacağım ya.
"Ne olamaz abi." Aynen ne olamaz? Bende birden meraklandım. "Bu kız Burcu Kızıl. Yaklaşık bir senedir aranıyor. Kendisi biraz çatlaktır. Yani deliler hastanesinden kaçtı." Ne deli mi? Bu kız deli mi? Ama bu kızda deli tip değil manyak tipi var. "Abi şaka mı yapıyorsun?" He, Sinan şaka yapıyor maksat seni korkutmak için söylüyor.
"Hadi Sinan bizi bu kızın evine götürün." Acaba ben mi götürsem? Ne götüreceğim ya götürsün işte. Abisi odasından çıkarken Sinan da arkasından çıktı. Ben ne yapıyorum tek başıma odada. Hemen odadan çıkarak dışarı attım kendimi. Oha, bu kadar kısa zamanda nasıl bu ekibi topladılar. "Hadi Masal seni mi bekleyeceğim?" Bekle Sinan bekle ne olacak birazda beni beklesen. O kızı eve atmak için bekledin beni de arabaya atmak için bekle. Ne saçmalıyorum ben ya. Sinan beni arabaya atamaz.
Sinanı daha fazla bekletmeden hemen arabaya bindim. Burcunun evinin önüne geldiğimizde Sinan durduğu gibi arabadan indi. Sinan ve polis amcalar yukarı çıkarken bende en arkadan çıktım. Sinanın abisi kapı çalarak "Aç kapıyı polis." Bu polislerin klasik sözüne hastayım. Sen 'Aç kapıyı polis' demesen asla açmaz. Zaten öyle dediğin için açacağı varsa da açmaz.
Yok, be polis amca bu kız açmayacak en iyisi kapıyı kır. Duyduğum sesle hemen parmak ucumla kendimi kaldırıp bakmaya çalıştım. Bu manyaklar gerçektende kapıyı kırdılar.
Kısa süre sonra içerideki polisler koluna kelepçe taktıkları Burcuyla dışarı çıktılar. "Masal bunu sizin yanınıza bırakmayacağım. İntikamımı alacağım." Ne intikamı kızım. Sen benden intikam mı alacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya || Tamamlandı ||
Mystery / ThrillerVazgeçmiştim artık. Hayallerimden, hayatımdan, umudumdan vazgeçmiştim. Dağılmıştım bir günde. Sevdiğim adam. hayatımı verdiğim adam gitmişti. Dayanılmaz bir hal almıştım. Herkes benim için endişelenmeye başlamıştı. Kendime zarar vereceğimi düşünüyor...