YANLIŞ MI YAPIYORUZ...

1.3K 43 25
                                    

Yavaş yavaş uyanıyordum. Sabah olmuştu. Dün geceden sonra off off dedim ve banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkamaya başladım. Gözüme baktım. Şerefsiz nasılda vurdu. Gözümün haline bak yaa acaba abim ne yaptı. O adam hala burda mı çalışıyor. Dün kuzey abimde bir sinirle gitti ama acaba benim için o adama birşey yapar mıydı ?

Neyse hadi in aşağıya daha Burak emire hesap vereceksin dedim ve aşağıya indim. Her zaman ki gibi masada Burak emir vardı. Masaya gitmek istemiyordum dün akşam abime nasıl karşı geldim. Acaba kızar mı kızsada masaya gitmeliyim yoksa daha çok kızar.

"kafa mı kaldırıp baktığımda gelen güneydi günaydın" dedim.

Güney : ne demezsin.

Burak : kötü görünüyor krem falan sür.

Güney : bu sahte abi numaraları üzerine hiç yakışmıyor abi.

Burak ; Güney benim karşımda böyle konuşmaman gerektiğini bildiğin halde böyle konuşmaya devam ediyorsun. Sende iyi biliyorsun ki gözünün yaşına bakmam bir daha uyarmam anladın mı ? 

Güney : anladım. Neyse ne abi

Burak : kız arkadaşına ayıp olmasın oğlum

Güney : geçen yanında yumruk atınca yada kuzeyin beni yanından zorla suruklemesinde ayıp olmuyo bunda mi ayıp oluyor hem merak etme ayrıldık.

Burak: neden ayrıldınız?

Güney : cidden umrunda mi?

Burak : bilmem belki neden ayrıldın.

Güney : bu konu hakkında konuşmak istemiyorum

Burak; boşver başkasını bulursun

Güney : ciddi misin ? Bulurum ama istemiyorum çünkü ben o kızı seviyorum ve başkasını istemiyorum ama... her neyse ya

Burak : neyse bugün bir sorun istemiyorum.

Güney :  ne gibi

Burak : okuldan kaçmak gibi umarım anlamışsındır.

Güney : ses tonuna bakılırsa anladım ama söz veremem.

Burak; sözüne başlatma okul çıkışı yanıma gel.

Güney ; nedenmiş

Burak: ee işleri öğrenmeye başla haftaya okul tatil zaten anladın mı ?

Güney : abim emreder de ben yapmaz mıyım ?

Burak : karşında kimin olduğunu unutma istersen.

Güney : unutur muyum sevgili abicim dedim. Babam ve diğer abim gelmişti.

Yusuf : oğlum nasılsın

Güney : iyiyim artık sormasanız.

Kuzey ; istersen gitme bugün okula.

Güney : neden geçen haftada abim yapmıştı ama yine de gittim. Sorun yok yanı bende okuldakilerde alıştı.

Burak : laflarına dikkat et. O gün içki içtin diye kızmıştım haklıydım.

Güney : tabi tabi çokta umrunda

Kuzey : umrunda değil niye umrunda olsun ki neyse ne hadi doğru okulana o zamn.

Güney : bana emir vermekten vazgeçin

Burak ; güneyyy

Güney Burak'a  bakar.

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin