at çiftliği mi ?diyerek bana döndü gözlerindeki o heyecanı görmüştüm evet beni sakinleştiriyor. Sana da iyi gelir diye düşündüm. ben hiç ata binmedim ki diye cevap verdi.
"sana yardım edecekler. Hadi gel. Beraber içeri doğru yürüdük önce kahvaltı yapalım mı ? "
"olur yapalım. Yemek alanına mı gideceğiz. "
"evet beni takip et. "
"buraya çok gelir misin ?" Diye soru sordum.
Ela : sadece sinirli anlarımda beni sakinleştiriyor. Gel hadi at çiftliğinin restorana girdik.
"güzel bir yer "
Ela : önce kahvaltı yapalım sonra at bineriz.
"Olur masadan kahvaltılık yiyecek birşeyler aldık masaya geçtik. Her taraf ahşaptan yapılmıştır. Küçük bide şöminesi vardı. Süs olarak kullanıyordu. Gerçekten güzel bir yerdi. En azından sıcak samimi bir ortam vardı. Kahvaltı yapmaya başladık. "
"anlat bakalım " neyi !
Ela : beni neden aradın.
"istediğin zaman araya bilirsin demedin mi ? "
Ela : ahhh evet doğru ya neyse yaz tatilinde neler yapacaksın. İstersen at biniciliğine yazıla bilirsin burayı sevdin belli ne dersin.
" abim " diyerek sesizliğe büründü adeta. Daha sonra kendini toparladı konuşmaya devam etti. Abim izin vermez ne olur bunları konuşmayalım. Yaz tatilim belli abimin yanında şirkette geçecek ona kimse karşı gelemez babam bile neden bende anlamıyorum. Tabi beni bulabilirse...
"abin sana karşı neden bu kadar sert "
" Bilmiyorum sordum anlatmadı. Ben alıştım bu duruma ama ... "
Ela : aması ne
"Ama artık sinirlerime hakim olamıyorum. Eskiden kendimi sakinleştiriyordum şimdi öyle değil her yeri dağıtıyorum kırıyorum döküyorum. "
Ela : bazen bende kırıp döküyorum arada iyi geliyor.
" gerçekten mi ? "
Ela : evet kuzeyle aran nasıl.
"aslında abim bana sert davranmasa kuzeyde sert davranmazdı belki Burak abim sert davrandığı için sert davrandığını düşünüyorum. Belki Burak abim den dolayı bana yaklaşmıyor. "
Ela : abinden mi korkuyor. bilmiyorum diyerek karşılık verdi.
Ela : abinleri aradın mı bide beni bulabilirse dedin ne demek istedin.
"Abimleri aramadım o eve gitmek istemiyorum. "
Ela : neden ne yapacaksın.
"İş bulup çalışırım birde ev tutarım "
Ela : bu yaşta sana ev vermezler.
"Nerden biliyorsun belki verirler. Hem daha mutlu olurum. "
Ela : abin seni bulursa neler olur hiç düşündün mü ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Cerita PendekO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.