Burak : başımın belasıKuzey : ben sana kızgınım
Burak : o neden ?
Kuzey : bensiz nereye gittin.
Burak : sana ne sende başıma kaynana oldun.
Kuzey : kaynana ne abi nerdeydin dedim sana abi cevap ver.
Burak : git başımdan uykum var. Yorgunum hemen yanıma geldi. Yatağıma oturdu hadi anlat diye başladı.
Burak : git başımdan bir daha da bana sakın hesap sormaya kalkma.
Kuzey : hadi anlat anlat diye başladı. Abi ne olur çok merak ediyorum. O sırada Burağ'ın kapısı açıktır Güney kuzeyle Burak'ın konuşmalarını dinlemeye başlar.
Burak : güzel kardeşim git odana uyu benim asabımı bozma ne dersin
Kuzey : abi bak sen bana anlatmaz isen ben zaten meraktan uyuyamam ki
Burak : sen kendini meraklı Melahat yerine mi koyuyorsun he git odana der ve sırtını kuzeye döner. Kuzeyde ayağa kalkar diğer tarafa geçer oturur.
Kuzey : abi... ya abi ya... iki dakka da uyuyamayacağına göre anlat.
Burak : ulan kuzey valla bak sen kaşınıyorsun.
Kuzey : abi işte söyle de kaşıntım geçsin
Burak : abicim hadi odana... Hadi dedi ve kafasını bu sefer de yastıkların arasına gömdü. Yaa adama bak uyuyamam diyorum hala takmıyor ne odun insan ya.
Abilerimin konuşmasını dinliyodum. Birbirlerine ne kadar samimilerdi. Ben bu kadar sorsam Burak kesin beni öldürür bağırır di ama kuzeye hiç bişey yapmamıştı. Hep dışlanan çocuk kardeş olmaktan nefret ediyorum. Benle bi kere bile böyle
konuşmamışlardi. Gözlerimden yaş gelmesiyle göz yaşlarımı silip içeri girdim.Kuzey : senin ne işin var burda?
Güney : Burak abi dememle Burak abim kafasını gömdüğü yastıklardan çıkarıp bana baktı. Sinirlenmiş bi ifade vardı suratında. Odasına girdim diye mi kızdı acaba?
Burak : senin gecenin 3 ünde ayakta ne işin var? Bana cevap ver saat kaç olmuş sen niye ayaktasın hala
Güney: ben sadece kartını vermek istemiştim dedim ve ona uzattım. Lanet olsun gözlerim doluyordu. Hayır şimdi deil şimdi deil derken Burak abim beni azarlamaya devam edicek mi diye bekliyordum
Burak : yandaki masaya bırak ve doğru odana gidip yat. Hemen ! Diye bi emir vermesiyle gözümden bi yaş akmış ve kartı bırakmıştım. Büyük ihtimalle Burak abim de görmüştü lanet olsun. Hemen çıkıp odama gittim hızla. Sinirden elim ayağım titriyor ve bi bardak su içmeye karar verdim sakinleşmek için. Ellerim titriyor ve suyu bile elimde tutamıyodum.
Güney : ahh lanet olsun diyerek sürahiyi de bardağı da yere atmıştım. nefret ediyorum ondan nefret ediyorum diye yatağıma tekme atıyodum. Açıkçası ne yaptığımın bile farkında deil ken birde kuzey abimin beni itip sonra sarılması ile sakinleşmeye başlamıştım
Kuzey : sadece bu saatte kadar uyumadığın için kızdı .
Güney : saatle ne alaka sende uyanıksın sana kızmıyor.
Kuzey : yapma böyle bende senin yaşındayken kızıyordu.
Güney : yalan söyleme abi bana gördün neler dedi. Ben sadece ...
Kuzey : gel buraya dedim ve sarıldım.
Güney : Bırak abi bırak sende onun gibisin işte sen de kızmıyorsun sanki sevmiyorsun da bana hiç bir zamn Burak davrandığın gibi davranmadım şimdi ne oldu. Ne oldu değiştin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Cerita PendekO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.