GÜNEY...

1.1K 46 26
                                    

Gözlerimi açtığımda karanlık bir odadaydım neler oluyor. Nerdeydim ben burası neresi gibi sorular sormaya başladım. Birden kapı açıldı ve içeri biri girmişti. Ama sen dedim.

Davut ; evet yaaa ben abiden intikam almayacağımı sandın.

Güney : bırak lan beni

Davut: yaaa uslu uslu oturursun yada sana istediğimi yaparım. Burda seni kurtaracak abinde yok

Güney : bu yaptıklarından sonra neler olacak biliyorsun demi.

Davut: o da benim sorunum.

Güney : bırak beni gideyim.

Davut: başka bir isteğin var mı ? Der ve çıkar gider.

Güney'den

Bittim ben mahvoldum abim eve gelme demişti. Umrunda bile değilim ki evde ne varlığımı ne yokluğumu biliyor. Ne yapacam ki babam yokluğumu anlar mı ? Anlasın ne olur. Baba kurtar beni duy sesimi ne olur. Korkuyorum onların umrumda olmaya bilirim ama babam öyle değil beni seven tek insan ne olur anlasın yokluğumu ne olur. Derken kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.Sakin ol. İlla ki çıkacam burdan ama nasıl yaa off dedim ve biran önce sabah olsun. Gözlerimi karanlığa teslim ettim.

Cengiz : ne yapıyor.

Davut : kendine geldi. Beni bırakın diyor.

Cengiz : yarın ki ihaleyi alalım söz bırakacağız.

Davut : Burak bunu bizim yanımıza bırakmaz ama biliyorsun demi.

Cengiz: hiç birşey yapamaz.

Davut : göreceğiz.

Cengiz: neyse ne hadi sende git. Yarın işimiz çok uzun olacak

Davut : tamam dedim ve gittim.

********

Sabah olmuştu erkenden kalkmıştım. Önce banyoya daha sonrada kahvaltıyı indim. Her zamn ki gibi ben gelmiştim. Daha sonra kuzey gelmişti. Beraber kahvaltı yaptık.

Burak : hazırsan çıkalım.

Kuzey : çıkalım dedim ve beraber çıktık. Arabalarımıza bindik ve şirkete doğru yola çıktık. Yol boştu abimle biraz eğlenmek istedim ve son sürat gaza bastım. Arabayla önüne geçtim. Sinir olmuştur. Bundan adım kadar eminim. Dedim ve o benim önüme geçti bende hırsla gaza daha çok yüklendim.

Kuzey son sürat gaza basar ve Burak'ın önüne geçer kısa bir süre sonrada şirkette olurlar. Kuzey önce iner.

Kuzey : yaşlandın mı ?

Burak : sen bu aralar kaşınıyorsun.

Kuzey : hadi ama yapma itiraf et yaşlandın.

Burak: kuzey toplantı var hadi

Kuzey ; çok sıkıcı ben gelmesem sen girsen bende alemlere aksam

Burak: bende senin kafanı kırsam

Kuzey ; hadi yapma abi eğlenmek benim de hakkım ama

Burak :  ben seni uzun zamandır dövmüyorum demi

Kuzey : anladım abicim ben yukardayım sende sakın geç kalma der ve yukarı koşarak çıkar. Bende kuzeyin arkasından içeri girdim. Odama doğru gitmeye başladım.

Odama girdim. Girer girmez kapı açıldı. Kuzey odaya daldı resmen valla bir gün elimde kalacak

Burak : kapı çalma huyun yok mu ?

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin