GÜNEY NEREDE.

475 23 16
                                    

Gözlerimi açmak için çabalıyordum. Göz kapaklarımla resmen savaş içindeydim. En son gözlerimi açtım. Ayağa kalktım camın önüne giderek pencereyi açtım. Dedem aklıma geldi. Neden beni istemedi diye düşünmeye başladım.

Yüzleşmek istiyordum. Neden neler olmuştu geçmişte. Bu soruların cevaplarını öğrenmem lazımdı. Dedemin karşısına geçip sormam lazımdı. Öğrenmem lazım. Neyse Güney abim nerde acaba kapıya giderek kapıyı açtım. Dışarı çıktım. Filiz'i gördüm. Filiz diye sesledim.

"Bana dönerek efendim demişti. "

"Burak Abim nerede ! "

"Aras beylerle çıktı. "

"Tamam işte fırsat diye düşündüm. Duyarsa neler olur en iyisi arayarak haber vermek odama geri dönerek telefonumu aldım. "

Burak abimi aradım. "Aradığınız kişiye ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz. "Ne yapacaktım ben gidersem öldürür aman herhalde ondan ceza alıyorum. Peki beni onlara verir mi ? Bir daha babamı göremezsem ama geçmiş dedim ve hazırlanmaya başladım. Kıyafetlerimi değiştirdim. Odamdan çıkıp aşağıya indim. Kimseye görünmeden bahçeye çıktım.

*********

Burak tan

Evden ayrılıp dışarda ıssız bir yerde hep beraber konuşmaya başladık. Söze ilk ben başladım. Ben ona sahip çıkmam ister sahip çık ister çıkma sen bilirsin bişey olursa ben sorumlusu olmam diye adete kükrüyordum. Gerçekten ondan vazgeçmek mi istiyordum. Yoksa onu korumak mı ? Arası çok iyi tanımamak etmem Güney'in hiç bir yakınını tanımam aslında doğru mu yapıyordum.

Yusuf : ona birşey olursa sorumlusu sensin.

Burak : ben...

Yusuf : sen sorumlusun.

Burak : o benim kardeşim değil. Değil lan değil sinirle o benim kardeşim olamaz diyordum.

Aras : Burak sakin ol. Bak babam Güney'i istemiyor. Nedenini bilmiyorum. Babamla ablam anlaşamazlardı. Aralarında hep bir mesafe vardı. Belki bu yüzden ama biz de hiç bir anlam veremedik. Yıllardır da sebebini anlamadık. Sen de bizim gibi yetişmişsin belli ama Güney'i bu olaylardan uzak tutmuşsun belli Güney için en iyisi bu yoksa babam onu da bizim gibi yapar.

Burak : nasıl yani.

Serhat : ben adam yaraladığımda belki Güney'den bile küçüktüm. O yüzden Güney'in siz de kalmasını istiyoruz.

Burak : seneye 17 olacak gerisi sizin bileceğiniz iş (içinden) ne saçmalıyorum ben neler diyorum. Ben bu kadar cani miyim ??? Babamın bağırmasıyla kendime geldim.

Yusuf : olmazzzzz Burak yapamayız.

Burak : olur baba yaparız. Güney'in annesinin yaptığı gibi yaparız.

Yusuf : nee ! Sen...

Aras : geçmişte ne oldu. Babam bize de anlatmadı.

Yusuf : bildiğiniz gibi ...

Serhat : sorun da o bilmiyoruz. Kimse bize geçmişle ilgili bir şey anlatmıyor.

Yusuf : neyse geçmiş geçmişte kaldı.

Burak : o sadece senin için geçerli.

Yusuf tan

Burak asıl gerçeği mi öğrendi ne demek istiyordu. Neler oluyordu. Ama kimden olamaz Burak gerçek hakkın da hiç bir şey bilemez.

Aras soru sormak isterken Burak araya girerek yeter bu kadar. Buraya neden gelmek istediğimi bilmek ister misin ?

Aras : evet neden evde konuşmadık da buraya geldik.

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin