Elimle yüzümü kapattım ama kafamda bir el hissettim abim saçımı okşadı. Korkma sakin ol. Ben elimden geldiği kadarıyla halledeceğim sana söz veriyorum. Diyerek beni kendine çekti ve sarıldı. Bana ilk sarılmasıydı.
Güney : nasıl olacak abi olmaz.
Burak : ben çok düşündüm sadece sen ben ve Kuzey ayrı bir evde ama . . .
Güney : aması ne abi.
Burak : benden değişme mi bekleme ben neysem oyum. Buna katlanabilir misin ? Ben sinirli biriyim. . .
Güney : olmaz yapamam gücüm yok.
Burak : seni bir yere göndermem. Unut bunu olmaz.
Güney : benim adıma karar alma. Üçümüz aynı evde olmaz.
Burak : olacak bir kaç gün burada kal. Ben ev ayarlayana kadar.
Güney : abi olmaz. Yapamam ben burada kalsam.
Burak : olmaz. Böyle bir şeye müsade etmem.
Kuzey : ama abi nasıl olacak. Sen . . .
Ateş : amcamı hayatınız dan çıkaracaksınız.
Kuzey : babamı hayatımızdan çıkarmak mı abi sen ne diyorsun.
Burak : ateş haklı her şeyi yeterince yaptı.
Kuzey : abi babam buna izin vermez.
Burak : ondan izin alacak değilim.
Güney : benim için böyle bir şey mi yapacaksın neden ondan intikam almaya mı devam edeceksin beni yine mi kullanacaksın.
Burak : Güney ne diyorsun sen.
Ateş : gel biz yukarı çıkalım. Burak şimdi biraz dinlesin.
Burak : tamam. Beraber yukarı çıkarlar. Ateş güneyi odaya götürür. Yatağa uzanmasını söyler.
Güney : Burak beni asla istemez ona inanmak istiyorum ama bunu yapmaz. Ben onunla aynı evde kalamam. Aklın da kesin bir şey var.
Ateş : saçmalama öyle bir şey olmayacak olamaz. Ben sana söz veriyorum abine bir şans ver.
Güney : o değişmez hayır olmaz abi yapamam abimle aynı evde olmaz hayır hayır olmaz değişmez o bana karşı değişmez.
Ateş : tamam sakin ol. Düşünme bunları şimdi sakince uyu. Sonra sen ne istersen . . .
Güney : Burak izin vermez benim ne düşündüğüm umrunda bile değil.
Buna kimsenin gücü yetmez. Kesin benim için bir planı var. Ne yapacak bana eve mi kilitleyecek .Ateş : Güney abicim sakin ol. Bak Burak tamama degişemez doğru ama gerçek onun da bildiği gibi değilmiş. O da farkında artık sana karşı bir kini olamaz. Senin suçun yok. Sakın bir kelime dahi etme uyu.
Güney : ta... tamam dedim. Konuşmanın bir faydası yoktu. Ateş beni anlamıyor. En iyisi uyumaktı. Gözlerimi kapattım. Gecenin karanlığına teslim ettim.
Ateş kapıyı kapatıp odadan çıkar ve salona döner. Burak bu böyle olmaz. Çocuk senden çok korkuyor. Sana inanmıyor. Bu iş olmaz.
Burak : olacak ateş başka şansı yok babamın eline bırakamam. Dedesinin umrunda bile değil.
Ateş : arasa mı versek.
Burak : olmaz dün bir bu gün iki tanımadığımız birine çocuğu emanet edemeyiz.
Kuzey : abim . . .
Burak : kes sesini sana sormadım bana hak vermek sana düşmez.
Ateş : tamam ama korkusu ne olacak hala senden korkuyor gelmek istemeyecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
ContoO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.