YALAN SÖYLÜYORSUN

589 27 25
                                    

Ev

Sedat : abi uzaklaştılar.

Serdar : nasıl neden !

Burak : neler oluyor.

Serdar : abi anlamadım. Çekiliyorlar.

Yusuf : neler oluyor.

Sadet : efendim çekildiler.

Burak : kesin birşey oldu.

Sedat : abi ön taraf temiz

Burak : Serdar neler oluyor. Etrafa iyice bakın hemen adamlar evin etrafında koşmaya başladılar.

Serdar : tüm bahçeye ve etrafa dikkatli bir şekilde bakarak yanıma geldiler. Etraf temiz abi.

Burak : ama neden neyse ateş ne yaptı acaba diyerek eline telefonu alır. Ateşi tam arayacakken arkadan bir adam bağırarak gelir.

Serdar : Gökhan ne oldu.

Gökhan : abi ateş bey

Burak : ateş mi ?

Yusuf : ne oldu ateşe,

Gökhan : abi ateş beyi bayıltmışlar çocuklar içeri taşıdı.

Burak : Kuzey ve Güney onlar nerde.

Gökhan : abi onlar yoktu.

Yusuf : ne demek yoklar lan diye kükrer, siz ne halt yiyordunuz. Arka tarafa bakan adamlar kimlerse hemen bahçede toplansınlar. Hemen diye bağırır.

Burak ; hemen kendini toparlar. Ateş nerde.

Serdar : abi ateş beyi salona aldık. Baygın bir şekilde Burak hemen içeri ateş diye koşar. Salona varır bu sırada ateş yavaş yavaş kendine gelir.

Burak : ateş ne oldu sana kuzey nerde.
Derken içeri Yusuf girer.

Yusuf : ateş çocuklarım nerde.

Ateş : am... amca ben onları koruyamadım. Arkadan biri kafama vurdu.

Yusuf sessizliğe bürünerek öylece ateşe bakar.

Ateş : hepsi benim yüzümden oldu. Onları koruyamadım.

Burak : ateş olan oldu. Suçlama kendini şimdi kuzeyi onların elinden almamız lazım

Yusuf ; peki kardeşden bile saymadığın Güneye ne olacak onu onların elinde mi bırakacaksın ne istiyorsun geçmişin hatasını neden ona kesiyorsun benim yüzümden öldü annen Güney doğduğu için değil. Annen hastaydı. Kanser hastası tedaviyi reddetti çünkü benim acı çekmemi istedi. İstediğini aldı. Beni oğlumla cezalandırdı. Hiç bir günahı olmayan oğlumla

Burak : Yalan söylüyorsun annem bizi bırakıp gitmezdi. Hasta olsa bile tedavi olurdu. O kadın ve oğlun olacak o... onun yüzünden öldü. O umrumda değil benim için önemli olan Kuzey.

Yusuf : Bugüne kadar sustuysam sana karşı kendimi suçlu hissettiğim için önce seni bu hale getirdiğim için daha sonra anneni kaybettin çok acı çekiyordun. Beni suçlarsan belki öfken geçer sandım ama sen küçücük bir çocuğu suçlu gördün.
Belli ki yanlış yapmışım. Annenin kanser olduğunu ve tedaviyi reddettiğini sana kanıtlıyacam yıllarca o çocuğu suçlu bildin ve aynı sende annen gibi beni cezalandırdın.

Ateş : Amca tartışmanın zamanı değildir.

Burak : onu amcana söyle ateş her zaman ki gibi her şeye bir bahanesi olan adama.

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin