Güney : abi
Burak : yanına yaklaştım elimi omzuna attım. Titriyordu.
Güney : beni dinlemeyeceksin.Abi bak cezama razıyım hakketim...
- Bu senin hatan değil kaçırılmak bu yüzden sana ceze kesmiyorum.
-Abi tamam haklisin (dedi durdu ve devam etti) Ne!!!
-Duydun beni senin suçun yok benim niyetim sana eziyet etmek değil. (dedi yanina oturdu) Abicim ben sana vursamda senin iyligin icin vuruyorum ama bunu şuan anlamanı beklemiyorum
-Abi beni annemin mezarligina goturur musun ?
-Şimdimi
-Evet lutfen yalvariyorum ne olur... dedi ve ona sarıldı biraz agladiktan sonra uyuya kaldi. Burak onu cagirdi tepki vermedigini gorunce uyudugunu anladi ve onu kucakladı ve kendi yatağına uzandırdı kapıyı tam kapatmadığından içerisi gözüküyordu ates ve kuzey onları izliyorlardı. Ateş lafa girdi.
-Bide sevmiyorum diyor.
-Aynen onun için canını verebilecekken...
-Neyse bırakalım biz onları ilk defa Güney ondan korkmadan çekinmeden konusuyor yanında sakin kalıyor. bırakalım biraz vakit geçirsinler
-Tamam abi Dediler ve onlar aşağıya indiler Güneyin başı burağın kolunda ve burak bir baba gibi onu sarmış ve uyuya kaldılar.
Yavaş yavaş gözlerini açtığında akşam olmuştu. Bende başucundaydım. Abi sen ...
- iyi misin ?
- evet iyiyim sorun yok. Baş ucumda duran komidinin üstünden suya uzanmaya çalışmıştım. Burak abim gördü. Bana suyu uzattı. Elinden aldım ve bir iki yudum anca içe bildim. Daha sonra elimden alarak yerine bıraktı.
- konuşalım mı ?
- olur.
- şimdi bir karar vermeni istiyorum.
- ne kararı.
- istersen ailenin yanına gide bilirsin. Buna engel olmam.
- ne de olsa benden kurtulmak istiyorsun.
- evet kelimesi çıkmıştı ağzımdan kötü olmuştu bir anda ona karşı niye bu kadar gaddarım bazen ben bile anlamıyorum.
- bir şey sormak istiyorum.
- sor tabi.
- kaç ay kala bilirim. Yani dayımlarda.
- bir daha geri gelmemek üzere gidiyorsun.
- neeee ! Abi sen ne demek istiyorsun.
- bir daha buraya bu eve gelmemek üzere temelli gideceksin.
- sen buna tek başına mı karar verdin. Babam ne söyledi.
- bu benim kararım. Kimseye sormadım.
- babamı görmek istesem bir daha gelecek miyim ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Short StoryO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.