GÜNEY NE YAPTIN SEN...

1.1K 38 14
                                    

"abiiii"

"Güney ... deyip yüzüyle sigarayı gösterdiğinde neyi mana ettiğini anlamıştım. "

"sen sigara mı içiyorsun" dediğinde ne desem diye düşünüyordum.

"yok abi nerden çıkardın bunu " diye bilmiştim.

"şimdi abim evde daha sonra ben içerim görürse kızar lafından olabilir bak ."

"abi ben demiştim ama ..."

"abi ben deme bana" derken telefon çalar. Arayan Serdardır.Seninle akşam hesaplaşacağız der ve gider.

Sarp Allah belanı versin ne diye çıkarıyorsun. Evet arkadaşlar abimin bu konuşmasına göre ben bu akşam ölürüm. Sizleri çok seviyorum özellikle dolunay beni unutma.

Sarp : oğlum saçmalama iki kızıp bırakır

Güney : hee iki kızıp bırakır hee. . Abi bi yürü git nerde iki kızıp bırakıyor.

Bahar : valla Burak abiyi tanıdığım kadarıyla dolunay kuzum sevgilinle vedalaş bilirsin valla göremezsin sonra ben diyorum.

Dolunay : Bahar haklı gibi neyse  iki sene seni unutmam ama sonrası için söz veremem.

" tamam aşkım iki sene" der Güney'in başına dank eder. Aşkım sen ne dediğinin farkında mısın ?

Dolunay : ooo hemende kızarmış şaka yapıyorum. Özür dile affeder.

Güney : hayır abim özürle falan affetmez.

Sarp : ne yapacaksın

Güney : elinin körünü.

Ali : kardeşim sakin ol.

Güney : ne diyorsun Ali ne sakini öldürecek beni kesin. Ben abimi tanımaz mıyım ?

Ali : sakin kanka sinir yapma.

Dolunay : birşeyler düşünmek lazım.

Güney : düşünün yoksa ben ölürüm ayaklarımdan tavana asar kesin yok yok daha başka birşey bulur kesin.

Bahar : kesin gece yerinden kalkıp kıtır kıtır keser seni.

Güney : bak buda bir ihtimal

Sarp : saçmalamayın. Burak abi öyle biri mi ?

Güney : tam da öyle biri tanımadığın için söylemesi kolay geliyor.

Bahar : size doyum olmaz ben kaçar. Geç oldu.

Sarp : bizde gidelim.

Güney : olur gidin tabi beni yalnız bırakın.

Dolunay: sakin ol. Yarın okula gelecek misin ?

Güney : abim öldürmese gelirim.

Sarp : helvanı cevizli yaptırırız.

Güney : çok komik.

Ali : kaçtık biz

Güney : neyse cezam çekecem artık dedim ve aşağıya indik. Arkadaşlarımı geçirdim. Onlar gittikten sonra filiz ablayı gördüm.

Güney : filiz abla

Fili : efendim Güney bey

Güney : Burak abim nerde.

Filiz : çıktı

Güney : benim için birşey söyledi mi ?

Filiz : evet evden dışarı çıkarsanız siniri iki katına çıkarmış dedi. Siz anlarmışsınız.

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin