Güney : Sen kimsin ayrıca bana emir verme diyerek daha fazla bastırmaya başladı.
Aras : Ben boğazını sıktığın kızın abisi senin dayınım dedi ve ona yaklaştı.
Güney : Dayım mı ?
Aras : Evet dayıcım sen bize ablamın emanetisin. Eflin yanlış yaptı seni ailenden ayırarak.
Güney şaşırmıştı o sırada zeyni arkadan yaklaştı ve güneyin elini kavradı bıçağı çekti. Aras silahını çekti ve zeyniye 2-3 el silah sıktı zeyni oracıkta ölmüştü.
Eflin : Abi sen ne yaptın o... o... benim en güvenilir adamımdı.
Aras : Kes sesini sen sen ablamın emanetine ne yaptı ilaç vermek nedir eflin sen kendinde misin ?
Eflin : Sen.... Sen o piç için mi ?
Aras : Ağzını bozma haddini bil
Adamlara dönerek çocuğu alın evine götürüyoruz. Eflin hanım da yardım edin. dediğin deGüney : bu... Burak abi
Burak : Güney
Güney ; geldin.
Burak : babam istedi.
Güney : babam için anladım.
Burak : gidelim mi ?
Aras : Burak emir sensin demek.
Burak : evet siz...
Aras : Aras aslanoğlu Güney'in dayısı sen de güne...
Güney : ben iyi değilim çıkalım mı ?
Aras Güney'e yardım eder ve hep beraber ordan ayrılırlar. Ateş gelir. Güney'e abicim iyi misin ?
Güney konuşamaz evet anlamadın da başını sallar. Ateşte başka bir şey sormaz yanımız daki kim kuzen.
"Aras Güney'in dayısı. "
" Kim , kim yaptı kim ? " Ateş sakin ol. Teyzesi yapmış ama nedenini henüz bilmiyoruz eve gidince. Yolculuğumuz çok sessiz geçti.
Ateş : Güney iyi misin ? Ben hemen doktoru arıyorum.
Güney : istemez iyiyim ben.
Burak : Ateş ara sen eve gelsin.
Aras : hastaneye gidelim.
Burak : olmaz adli vaka bu , polislere durumu açıklayamayız.
Güney : ben iyiyim istemiyorum.
Aras : Güney.
Güney : dayı ben sizi neden tanımıyorum.
Aras : deden ...
Güney : dedem mi ?
Aras : iyi görünmüyorsun sonra uzun uzun konuşuruz.
Güney : nereye gidiyoruz.
Burak : eve diye çok sert çıkmıştı. Sert söylemin den dolayı susmayı tercih ettim. Eve kadar Ateş abim yolu tarif etti. Ondan başka da arabada laf bile olmadı. Kısa süre de evde olduk. Beni hemen odama çıkardılar. Doktor da evde bizi bekliyordu. Muayene den sonra sakinleştirici yapmışlardı.
Doktor : vücudu bitkin düşmüş uzun zaman aç kalmış. Verdiğim ilaçları kullanırsa kısa zaman da toparlar. Doktorun söylediklerinden sonra Ateşe dönerek "ben çıkıyorum. "
Ateş : nereye
Burak : bilmiyorum.
Ateş : dikkat et.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Historia CortaO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.