Ela : en sonun da falan yok biz bunu aşacağız anlaştık mı ?
"hayır artık yaşamanın bir anlamı yok neden niçin yaşamam lazım beni istemeyen bir aile için mi ? Saçma bir gün buna son vermek istiyorum. "
Ela : seni sevenler.
" beni sevenler mi kim ki onlar olmayan birileri için mi yaşamaya devam edecem bak ben sana anlatayım mı ? Burak kuzeye sarılınca canım yanıyor abim bir sorunun mu var dediğinde canım yanıyor. Abicim çözeriz sorunu kafana takma dediğin de canım yanıyor yazın nereye gidelim. Abicim dediğinde yine canım yanıyor. Neden biliyor musun bana öyle davranmıyor benim varlığımı bile bilmez devam edeyim. Bir gün beni babamn canı yansın diye dövmüştü.
Ela : neden onun canını yakmak istiyor.
"sordum hatta yalvardım. Abi neden ne olur bana da anlat ama öylece çekip gitti. "
Ela : şimdi nasıl hissediyorsun
"Daha fazla konuşmak istemiyorum. "
Ela : dediğin gibi olsun. Ama tekrar gelecem bu hayatta yaşamaya değer birşeyler bulacağız.
-size kolay gelsin ama boşa çabalarsınız.
Ela : sorun değil seninle yarın dışarı çıkacağız.
-Burak izin vermez hem gerekte yok.
Ela : neyse yarın görüşürüz.
"kimseyle görüşmek istemiyorum. Uyumak istiyorum şuan beni yalnız bırakın."
Ela : tamam ama şimdilik yarın hazır ol.
"rüyam da olabilir. "
Ela : yarın görüşürüz odadan çıktım. Aşağıya indim. Aileyle konuşmam lazımdı psikolojisi çok bozulmuştu. Neyse dedim içeri girdim.
Burak : nasıl
Ela : ben size çocuğun üstüne gitmeyin demedim mi ?
Burak : nasıl diye sordum.
Ela : bende onu anlatmaya çalışıyorum.
Yusuf : Burak yeter ela hanım durumu nasıl ne yapmamız gerekiyor.
Ela : ben yarın tekrar gelecem sakın üstüne gitmeyin rahat bırakın emir vermeyi de kesin. Tüm konuşmasında bana bakıyordu.
kimsenin sözüyle hareket edemem. Diye atladı.
Ela : öyle mi o zamn beni boşuna aramayın kardeşinizin ölümünü izlersiniz.
Burak : ne alaka gayet iyi sadece biraz sinirleri bozuk abartmayın.
Ateş : sen abartma istersen.
Yusuf : ela hanım gerekirse alır giderim merak etmeyin.
Ela ; bu ona çok iyi gelecek ama beni bekleyin sakın zorla birşey yaptırmayın.
Yusuf ; tamam Serdar'a söyleyeyim sizi eve bıraksın
Ela : gerek yok arabam var.
Burak : iyi akşamlar o zaman size.
Ela : siz hariç iyi akşamlar. Dedikten sonra evden çıktı. Bende Güney'in odasına çıkmaya başladım. Ne demek gözümün önünde ölmesi böyle birşey olmasına izin veremem ne olursa olsun kendisine zarar vermesine izin veremem bu yaz gözümün önünde olmak zorunda belki onu alır yurt dışına götürürüm ama nasıl iş bahanesiyle olur. Amerika'yı çok merak ediyordu geçen sene bir arkadaşı gitmişti evde anlata anlata bitiremedi. Düşüncelerimden sıyrıldım içeri girdim. Uyuyordu bitkin görünüyordu. Yanına yaklaştım sen benm yaşadıklarımı bir bilsen ben neler yaşadım. Ama hayattan vazgeçmedim sen niye bu kadar dayanıksızsın biliyorum hak etmiyorsun ben seni hiç bir zaman suçlamadım ama ... neyse dedim tam çıkacak ken masanın üstünde duran karnesini gördüm. Aldım baktım hayret hiç zayıfı yoktu. Üzgünüm ama bu yaz gözümün önünde olacaksın kendine zarar vermeni istemiyorum dışarı çıktım. Direk odama girdim. Daha sonra kuzey odama daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Short StoryO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.