Burak : önemli olan konu ne !
Kuzey : babamla Güney birbirine girdi.
Burak / bundan bana ne !
Kuzey : Güney gitmek istiyor. Babamla da ...
Burak : babam ne !
Kuzey : buraya gelsen.
Burak : kapat geç gelirim.
Kuzey : ama...
Burak kapatır. Ohhh hayat size güzel. Azarımızıda yedik gelen giden küçük diye kızar.Derken içeri Güney'in yanına girdim.
Güney : kimsenin umrunda bile değilim yapma artık şunu.
Kuzey : ben...
Güney : boş ver.
Kuzey / anlatsana biz bu güne kadar seninle hiç konuşmadık.
Güney : neyi ?
Kuzey : neden böyle düşünüyorsun.
Güney : saf değilim salak da değilim. Küçük olabilirim ama neyin ne olduğunun farkındayım. Babam bana babalık yaptı. Ama bazı konularda yapmadı. Beni Burak abimin ellerine kendisi verdi. Sinirliyken sinirini benden almaya çalışırken hiç bir zaman müdahale etmedi. Belki annenizin ölümünden o da beni suçlu tutuyor.
Kuzey : annemi ben çok tanımadım. Bu benim için bu kadar önemli bilmiyorum. Sonra o kadın yani annen girmiş babamın hayatına ben öyle biliyorum.
Güney : önemli değil mi ? O zaman bana neden sert davranıyorsun.
Kuzey : işte o abimin yüzünden ondan kaynaklandı. Galiba ona benzemek istedim. Ondan ne gördüysem onu yaptım. Dinlemeden yada anlamadan...
Güney : birinin seni sevmesini istedin.
Kuzey : ne !
Güney : babamın bizimle ilgisi yok annemiz de yok bizi seven tek bir insan yok anlayacağımız senin de tek sığındığın insandı. Burak.
Kuzey / hayır.
Güney : tamam o zaman bana olan sert tavrın neden. Annen öldüğü için mi ? Yoksa beni istemediğin için mi ?
Kuzey : bilmiyorum.
Güney : o zaman neden bana abi gibi davranmadın. Bu bilinmezlik neden abi.
Kuzey : abim.
Güney : Burak'ı bahane etme.
Kuzey : neyse yeter bu kadar.
Güney : hayır konuşalım. Belki de son konuşmamız. Her şeyi konuşmak istiyorum.
Kuzey : abim gitmene izin vermez yani Amerika'ya .
Güney : onun umrunda bile değilim.
Kuzey : bazen öyle olmadığını düşünüyorum.
Güney : öyle kuzey okula Amerika da devam etmek istiyorum. Kendime yeni bir hayat kurmak. Burdan Burak'tan bu saçma sapan intikam durumundan kurtulmak istiyorum. Gücüm kalmadı. Ben daha küçüğüm gücüm yok kalmadı.
Kuzey : Burak izin vermez.
Güney : evet ama dayımdan isteyeceğim dayım bana yardım edebilir.
Kuzey : Burak buna da engel olur.
Güney : benden kurtulmak istiyor.
Kuzey : evet ama seni Amerika'ya göndermez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Short StoryO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.