Kuzey : a...abi demiştim kısık bir ses tonuyla
" kes sesini diye bağırdı. " adete yatağın içine gömüldüm. Yorganı başıma kadar çektim. Kısık sesim bile çıkmamıştı.
Kuzey çıkar o başını saklanma boşuna lan kuş beyinli senin neyine sokak dövüşü ama sende suç yok suçun büyüğü Ateş abi dediğin insan da Ateş sen bilmiyorsun ... dediğim sırada kuzeyin sesi yükseldi.
"Evet abi devam et. Evet hadi abi devam et kuzeyin yarım olduğunu bilmiyor musun de hadi. Desene abi."
Burak : kuzey kes sesini ben öyle demiycektim. Kuzey daha genç tecrübesiz senin ona sahip çıkmam lazım iken bunu yaptın diyecektim.
Kuzey : neden ben kendime sahip çıkamıyor muyum ben çocuk değilim bunu anla yeter anladın mı ?
Burak : kes sesini. Kendine sahip çıksaydın şuan bu halde mi olur muydun cevap ver bana
Kuzey : ne var halimde ne biliyor musun hayatımda hiç bu kadar mutlu olmadım. Der sinir bozucu bir şekilde güler.
Burak : ne demek istiyorsun sen kendine gel. Madem ateşin yanında mutlusun o zaman gelme bidaha eve tamam bana da bidaha abi deme duydun mu beni derken
Doktor girdi. Beni muayene etmeye başladı. Bak delikanlı dedi durumun iyi bir kaç kırık çıkık var ama onları da alçıya alacağız çok önemli dikkat etmen lazım bir iki gün dinlen kaşın açılmış birazdan hemşire gelir. Pansumanını yapar.
Kuzey ; tamam doktor bey dedim
Ve doktor çıktı. " Burak lafa başladı. Aferin Ateş böyle mi abilik yapıyorsun diyecem ama siz böylesin zaten bana da aynısını yaptınız sıra kardeşime mi geldi. "Ateş : ne demek istediğini anlıyorum ama abartılacak bir durum değil ayrıca ne var bunda
Burak : ne demek ne var görmüyor musun ?
Ateş : Burak haddini bil. Ben ne yapmam yada ne yapmamam gerektiğini biliyorum.
Burak : tabi sen zaten herşeyi bilirsin ama bundan sonra kardeşimden uzak dur.
Ateş : bu seni ilgilendirmez. Haddini bil dedim sana sesimi çıkarmıyorum diye sınırını aşma.
Burak: asıl sen haddini bil. Tamam abisin ama o da benim kardeşim ve onu herşeyden korumak benim görevimdir.
Ateş ; bugüne kadar hanginizi korumadım hanginize yanlış yaptım. Ne demek korumak benim görevim.
Burak : tabi çok güzel korumuşsun kuzeyi bak. Kuzey senin yanına geldiği 2 günde 2 vukuat işledi benim yanımda bu kadar değildi.
Ateş : evet çoçuğa hayatı öğretmemişsin hayat sadece korumakla olmaz Burak her zaman sen yanına da olamazsın bunlara alışması lazım. Ne yaptığımı biliyorum. Bir daha ...
Burak: ateş kes sesini her zaman yanında olurum ben olmasam da kuzey bu işlerden uzak kalacak bilmeyecek sokağın gizliliklerini duydun mu ?
Ateş : Burak saçmaladığının farkında mısn ? Yeter işime karışma kuzey tabikide bilmeyecek ama kendini korumasını bilecek hepsi bu anladın umarım şimdi ya sessizce oturursun yada gidersin.
Burak : ateş sen beni anla. Beni de böyle merakla başlattırdiniz ve şuan elimde kaç tane şerefsizin kanı var kuzeye yaramayacak bunu ne kuzeye ne Güney'e . Korumasını öğrenmesine gerek yok ben korurum kuzeyide da onuda de gerekirse senden bile korurum
Ateş : sen iyi değilsin çık hava al kendine gel. Yoksa daha kötü olacak bak Burak sinirlerime hakim olarak konuşuyorum seninle o yüzden istersen git bir hava al.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Short StoryO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.