KISKANÇLIK

584 21 39
                                    

Burak : ne Güney !

Selma : sakin olun.

Burak : Güney'e bir şey mi oldu.

Selma : kardeşiniz mi ?

Burak : evet ne oldu. Lafı uzatmayın. Yaşıyor mu öldü mü ?

Hepsi birlikte öldü mü ?

Selma : durumu kritik kaza olmuş. Araba kazası .... hastanesin de.

Burak : geliyorum. Dedikten sonra telefonu kapatım, merakla bana bakan gözler üstündeydi. Babam Güney'e ne oldu. Diye adete kükredi."Bende kendimi topladıktan sonra ağzımdan kaza lafı çıkmıştı. "

Aras : Güney iyi mi ??

Burak : kritik.

Serhat : ne !

Yusuf : oğlum. Kelimeleri dökülmüştü ağzından hayatını zindana çevirdiğim oğlum. Kendi hatamı ona kesmiştim.

"Burak ne ! Şaşkın şaşkın basına bakmıştı. "

Aras : hadi çıkalım.

Burak : ne demek istedin.

Yusuf : çıkalım. Dedikten sonra hemen arabalara doğru yöneldik. Herkes kendi arabasına binerek hareket etmiştik. Yolda babamın kendi hatamı sözü kafamda yankılanıyordu. Ne demek istemişti. Derken telefonum çaldı. Arayan Serdar'dı. Sonra diyerek geçiştirdim.

" Abi durum acil. "

Burak : Serdar ne oldu.

Serdar : abi

Burak : söyle ne oldu.

Serdar : abi kuzey bey

Burak : ne oldu kuzeye

Serdar : karakola almışlar bir kavgaya karışmış.

Burak : Neeeee ! Bir bu eksikti.

Serdar : abı sen Güney'e mi ?

Burak : evet Serdar ateşi ara.

Serdar : abi ateş Beyde yanında beraberler.

Burak : o zaman durumu anlat. Hemen hastaneye gelsinler. Avukatı hemen karakola gönder.

Serdar : tamam dedikten sonra kapattık.

Yusuf : kuzeye ne oldu.

Burak : kavgaya karışmış ne yaptığını sanıyor bunlar hadi kuzey küçük ...

Yusuf : kuzey büyüdü başının çaresine baksın.

Burak : bak çok büyümüş bak. Delirtme beni baba kuzeyin çocuktan farkı mi var ki büyüdü diyorsun. O savaşla sonra hesaplaşacağız. Kuzey bir daha ateşle görüşmeyecek.

Yusuf : ben varken ben ne dersem o olur. Eğer bana bir gün bişey olursa o zaman sen ne dersen olur. Ama şimdi değil.

Burak : kuzeyle ilgili kararları...

Yusuf : tüm kararlar bana aittir hepiniz için geçerli. Sende dahil Burak

Burak : ben çocuk yada genç değilim.

Yusuf : fark etmez.

Burak : ben kendi kararlarımı kendim veririm

Yusuf: ben senin babanın duydun mu beni ve ben ne dersem o olucak bitti.

Burak : başımıza gelen işlere bak sokak serserisi oldu.

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin