NEDEN ABİ...

1.1K 43 11
                                    

Burak : akşam yanında ben kalacam.

Kuzey : ne

Burak : odana git.

Kuzey : ama a...

Burak : soru sorma git.

Kuzey : tamam abi ben odamdayım birşey olursa seslen.

Kuzey gitmişti. Bense içeri girecektim ki içerden gelen ağlama sesiyle olduğum yerde durdum. Ağlıyordu çokta haklıydı belki hepsi bizim suçumuzdu Güney'i kendi elimle bu hale getirmiştim. Hafif kapıyı açtım ve konuşmasını dinlemeye başlamıştım.

Güney'den  

Belki herşey benim suçum benim bu dünya ya gelişimdir. Keşke olmasaydım. Abimlerde bu kadar mutsuz olmazdı belki , neler olmuştu geçmişte abimler babamdan neden bu kadar çok nefret ediyorlar. Güney eline Burak'ın baş ucunda duran kuzeyle Burak'ın resmini eline alır. Neden bende yokum bu karede neden abi neden beni istemiyorsun ben sana ne yaptım. Beni aranıza niye kabul etmiyorsun başka anneden olduğum için mi ? Annelerimiz ayrı olduğu için mi ? Biliyor musun sizinle beraber olmayı o kadar çok isterdim ki kuzeye nasıl davranıyorsan bana da aynı davranmanı o kadar çok istedim ki dedim ve gözlerim kapanmaya başlamıştı.

İçerden ses gelmiyordu. Çok yorgundu bugün, uyuduğunu düşünerek içeri girdim.

Güney'in yanına geleli 2 saat olmuştu. Ateşini kontrol ettim yoktu. Sonra gittim bende uzandım. Gözlerimi açtığımda saat sabahın 6 olmuştu. Güneyin ateşini tekrar kontrol ettim yoktu. Buna sevindim daha sonra uyumak yerine banyoya duşa girdim. Banyodan çıktım dolabın yanına gittim. Güney hala uyuyordu. Bense siyah kotu mu ? Üstüne gri dar bir kazak giydim. Onun üstüne de ceketimi aldım. Galiba gürültü yapmıştım ki güney gözlerini açmıştı.

Güney uykulu bir şekilde abi

Burak : uyu saat daha geç ben üstümü değiştirmek için geldim.

Güney : ta... Tamam demiştim ve gözlerimi kapattım bir an benim için burda kaldı sanmıştım ama neyse güney uyu en iyisi dedim ve gözlerimi kapattım. Ama uykum kaçmıştı. nasıl kaçmasın ki benim için burda kalmış sanmıştım bir an benim için birşey yaptı sandım gözlerim yine yaşlanmıştı. Bir iki damla yaş geldi. Kolumla hemen sildim. Benim için hiç birşey yapmayan biri için değmez dedim ama durmuyordu göz yaşlarım abim görmesin diye yorganın altına iyice girdim. Görse buna da kesin kızar.

Burak : Güneyin iyice dinlenmesi için daha erken uyu demiştim. Ama onun benden beklediği bir cevap vardı. Beni gördüğünde gözlerindeki o duyguyu gördüm. Evet senin için burda kaldım. İstediği tek cümle buydu. Üstümü giyinmiştim aşağıya inecektim güney diye seslendim.

Güney : efendim abi

Burak : uykun yoksa aşağıya in.

Güney : yerimden kalkmak yasaktı hani

Burak : doktorunla konuştum kalka bilir dedi.

Güney : uykum var.

Burak : iyi tamam ama kahvaltıya saatinde in.

Güney : olur ama beni uyandırmaları için birini göndersen.

Burak : saat 8 masada ol.

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin