Güney ; beni sevmiyorsun. İstemiyorsun.Burak : bu seni ilgilendirmez. Ben ne diyorsam onu yapmak zorundasın.
Güney : nasıl ilgilendirmez. Bu benim hayatım. Yeter yaa yeter. Senin yüzünden gençliğimi yaşamadım.
Burak : bak biliyorum neyse otur.
Güney ; neden !
Burak : soru sormandan hoşlanmıyorum.
Güney : sen benden normalde de hoşlanmıyorsun.
Burak : ne yapmamı istiyorsun Güney bana söyler misin? Ne yapa bilirim mutlu olman için. Seni serbest mi bırakayım. Sonra hata yapman ve pişman olman için.
Güney : hayır beni sadece sevmeni istiyorum. Sadece sevmeni anlamıyorsun ama sen bunu. Bana abim gibi davranmanı istiyorum ama bu çok zor demi çok zor.
Burak : konumuz bu değil senin yaptığın hata bağımlı olsaydın.
Güney : bir kereden birşey olmaz dediler.
Burak : sen herkese neden güveniyorsun.
Güney : Başka güvenecek kimsem yok ki ...
Burak : o ne demek.
Güney : ne demekse o demek abi.
Burak : çocukça hata yapıyorsun. Farkına varır mısın ?
Güney : çünkü daha çocuğum. 16 yaşındayım. Sen bunun farkına var.
Burak : büyüdüm diyordun noldu?
Güney : beni anlamak istemiyorsun. Çünkü sen hiç Tunç abi gibi olamıycaksın yada baharın abisi gibi çünkü sen benim abim bile olmayı beceremiyorsun ve ne var biliyor musun? Artık abim olmanı bile istiyor muyum bilmiyorum? Demesiyle beynimden vurulmuşa dönmüştüm resmen. Ama ona hiç bişey çaktırmadım.
Burak : kes sesini. Yarın bana her birinin açıklamasını yapacaksın. Dolunayla gorusmeyeceksin ve bidaha beni ikiletme yoksa sonu kötü olur.
Güney : ne yaparsın. Öldürür musun ? Unutma abi ben intihar bile etmeyi düşündüm yani ölüm beni korkutmaz. Ve bana sadece iyi gelen tek kişiyi elimden alamazsın böyle abi olamazsın. Senle görüşmem ama onunla görüşürüm.
Burak : senin için neyin doğru neyin yanlış olduğunu ben biliyorum. Ben ne dersem onu yapmak zorundasın.
Güney : yanlışla doğruyu ayırt edebilirim.
Burak ; tabi onun için esrar çektin demi.
Güney : hayır esrar çekmedim ama çeksem bile bunun tek sorumlusu sensin demiştim ama sinirli bir şekilde baktı. Bana öyle bakma senin bu tavrın yüzünden ben bu haldeyim. Hiç düşündün mü ? Hayır sen sadece beni istemedin.
Burak : çünkü... öyle yada böyle ben senin abinim ve bunu hiç bişey değiştiremez.
Güney: iyi o zaman biraz öyle davranmasını öğren. . .
Burak Nereye gidiyorsun. Ne bu çanta demiştim.
Güney : abi demiştim.
Burak : ne !
Güney : ben gitm...
Burak : iyi git demiştim. Soğuk bir şekilde.
Güney : kızmadın demi. Eğer ...
Burak : hayır git dedim.
Güney : tamam abi diyerek
Burak : nereye dedenlere mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Short StoryO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.