Mültimedya Burak
Güney'i odasına götürdüm. Yatağını açtım ve uzanmasını sağladım.Üstünü örtmemle hemen gözleri kapatıp uyumuştu. Güney'in bu kadar çabuk büyüdüğüne inanamıyodum. sevgilisi için ağladığını görmüştüm. Demek bu kadar çok seviyodu. Neden ayrılmışlardı acaba
Güney'in başında beklemeye başladım. Aslında çok kızıyordum hem kendimize hemde bu çocuğu bu hale getirmemize hepsi babam dan intikam almak için mi bu çocuğu bu hale getirdik.
Peki ya ben abimden dolayı mı böyle yapıyorum. Neden işkence yapıyorum.
Neyse düşünmek İstemiyorum diyerek ben de odama gideyim de rahat rahat uyusun zaten akşam da oldu abimde gelir birazdan.Odamda oturuyordum ki telefonum çalmıştı Burak emir arıyordu.
Kuzey : evet Burak bey
Burak : ne zamn benimle düzgün konuşmayı öğreneceksin.
Kuzey : belki ileride abicim.
Burak : neyse o nasıl.
Kuzey : ooo kardeşini merak mı ettin.
Burak : ikiletme beni
Kuzey : iyi iyi merak etme
Burak : merak ettiğimden değil.
Kuzey : tabi tabi neyse ne zamn geleceksin.
Burak : birazdan çıkarım.
Kuzey : tamam abi kapatıyorum dedim ve kapattım.
telefonu kapattıktan sonra bir iki dosyaya daha baktım daha sonra şirketimizin genel müdürün sekreterini aradım.
Sekreter : efendim Burak bey
Burak : Metin bey nerde
Sekreter : toplantısı vardı efendim birazdan gelir.
Burak : gelince hemen odama gönder.
Sekreter : tamam efendim. Kapattım bir dk sonrada Metin bey gelmişti. Metin bey
Metin : efendim Ece hanım birşey mi oldu.
"Ece kısaca olanları anlatır. "
Metin : ne demek oluyor bu Burak bey görseydi. Kızım küçükçük bir çocukla baş edemedin mi ?
Ece : efendim kuzey bey geldi. Ben ilgilenirim dedi.
Metin : kim ki bu çocuk hem küçükçük çocuk ne anlar şirket işlerinden ben ne öğrete bilirim ki bu işte birşey var ama neyse ben bir Burak beyin yanına gidiyorum. Bide işin yoksa azar işit bir çocuk yüzünden. Sinirle Burak beyin odasına geldim.
"kapı çaldı gir emrimle "müdür içeri girdi. Masamın yanına geldi.
Burak : Metin bey bugün olanlar dan haberiniz var mı ?
Metin : evet efendim ben özür dilerim sekreter anlattı neler olduğunu.
Burak : sana bide koca şirketi emanet ediyoruz.
Metin : efendim ben çocukla konuşurum bir daha olmaz.
Burak : bir daha olmasın anlaşıldı mı ? Bir daha affetmem
Metin : ben gerekenleri yaparım.
Burak : sen hiç birşey yapmayacaksın çocuğa dokunma
Metin : peki efendim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Short StoryO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.