KİMSİN SEN

577 27 55
                                    

Kapıyı kırıp içeri girdik.

Serdar : abi kuzey .

Burak ; kuzey

Kuzey : abi .

Burak hemen kuzeye sarılır. İyisin demi var mı bir yaran.

Kuzey : iyiyim abi bir kaç sıyrık işte merak etme. Abi.

Burak : Güney nerde !

Kuzey : abi bir kadın Güney'i aldı. Babana selamı mı söyle dedi.

Burak : kim ?

Kuzey : tanımıyorum. Uzun boylu siyah saçlı bir kadın adını da söyledi.

Burak : adı ne !

Kuzey : unuttum.

Burak : şimdi boşver sonra hadi burdan gidelim.

Kuzey : abi Güney.

Burak : şimdilik onun için yapılacak bir şey yok eve gidelim.

Serdar : abi Yusuf bey.

Burak : eve dedim. Kuzeyi eve götürülerim sonra ne yapılacaksa yaparız.

Serdar : olur.

Burak içinden Allah kahretsin der hızla gelir. Elini arabaya vurur. Sinirini alamaz bir daha vurur çaresizce arabaya biner hızla sürmeye başlar. Kısa bir süre sonrada eve gelir. Arabayı içeri sürer bahçeye gelir
Arabadan iner. İçeri girer. İçeri girer girmez ela koşarak Burak'a sarılır.

Yusuf : Burak

Burak bişey demez. Öylece Ela'ya sarılır. Bir süre sonra ayrılırlar.

Ela : Güney nerde.

Burak : kurtaramadım.

Ateş sinirle Burak'ın üstüne yürür araya ela girer.

Ela : Ateş yapma

Ateş : karışma çekil.

Burak : ela karışma der pişman bir şekilde.

Ateş Burak'ın yakasından tutarak ne demek lan tek gitmek biz burda neyiz lan bostan korkuluğumuz ben senin kardeşin değil miyim ? Neden bana haber vermedin. Bir şansımız vardı. Onu da elimiz den aldın.

Burak : haklısın hepsi benim suçum.

Yusuf : ateş yapma şimdi sırası değil.

Ateş sinirle burağı yere fırlatır atar. Ela Burak diye hemen yanına gider. Yerden kaldırır.

Burak ; bırak beni ben hak ettim.

Ela : Burak yapma böyle eminin sen elinden geleni yaptın.

Burak pişmanlığı yüzünden bellidir. Bir o kada da sinirlidir.

***************
Gözlerimi açtığımda bir odanın içindeydim. Neler olmuştu. Kuzey, kuzey abim nerdeydi. Onun varlığı bana güç veriyordu. Şimdi ise nerde olduğumu bile bilmediğim bir yerdeyim. Kimsenin olmadığı derken kapı açıldı. İçeri o Kadın girmişti. Kimdi o ? Dayanamayıp soracaktım ki o bana bakıp " iyi misin ? " demişti. Bense konuşmuyordum.

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin