Eve gelmiştik bakma bana öyle yolda anlattım. Dolunay yüzünden oldu. Bunu abime anlatma.
Ateş : anlatma sen zaten sınırlarını aşmışsın Güney bey.
Güney ; o ne demek.
Ateş : bak Burak sabırlı olabilir ama sabrını çokta sınama istersen. Seni 18 yaşına gelene kadar vermez. Buna hakkı var. Sonuçta velin olarak gözüküyor. Sana 18 yaşına kadar istediği işkenceleri yapa bilir. Daha sonra reşit olduğun da kapının önüne koyar. Bitmedi babasını yanına gider. Seni de beş parasız sokağa atar.
Bu dediklerimi yapar.Güney : yapsın.
Ateş : bana güvenme evet şirkette hakkım var ama şimdilik o hisseler babama ait bana değil. Sadece ona bir şey olursa bana kalır. Anladın mı ? Yani Burak istediğini yapar. Kuzeyi de yanına alır. Seni de sokağa atar. Onun bir vicdanı olduğuna inanıyorum. O yüzden burak'la konuşurken dikkatli ol. Anladın mı ? Sadece sana bir şans verdi. Bunu iyi değerlendir. Neden bunları yaptığını biliyorum. Zorluklar çektin. İşkence gördün haklısın da ama yetmedi mi ?
Güney : hayır , en canlı örneği de sensin. Hatırla Burak yapma çocuk o daha çok küçük yapma karanlık odada kalamaz. Dediğin günü hatırla ateş abi. Soğuk bir günde bahçede bırakıp gittiği gün ateşler içinde yandığım zamanlar bunlar aklımda çıkmıyor.
Ateş : yanlıştı ama sende rahat durmadın. Yapma dedim yaptın huyunu biliyorsun dedim . Yine yaptın.
Güney : ben sadece dikkat çekmek için yaptım bana bir kere bile olsun kardeşim desin diye yaptım . Ama o bunu anlamadı. Daha sonra da vazgeçtim. Bitti dedim bundan sonra Burak yok istediğim gibi yaşarım dedim. Ne yaparsa yapsın onun inadına yaptım. Ama bitti. O benim için bitti. Neden affedemiyorum sanıyorsun önümde bir duvar var yıkılmıyor. Deniyorum olmuyor. Önümdeki bu duvar olduğu sürece olmaz yapamam. Geçmiş aklımdan çıkmıyor. Sizin çıkmış olabilir ama benim çıkmıyor.
Ateş : Yeter ben ben ben Burak neler çekti biliyor musun ? Hayır. Senin yaşındayken birini vurdu.
Güney : ne ! Demiştim nasıl olur bu, iyi de neden abim birini vurmuş ki bunu aklım almıyordu. Ateş neler diyordu.
Ateş : evet doğru duydun bunu da babası istedi. Benim babam amcam onu zorladılar. Tehdit bile ettiler. Güney , Güney sana diyorum.
Güney : ben, babam anlatmıştı. Ama sadece yer altı dünyasını Burak'ın başka birisini vurduğunu bu çok ağır.
Amerika'ya gittiğimiz gün abi. Burak abimin cebinde silah bulmuştum.Ateş : sen Burak'ın cebini mi karıştırdın.
Güney : evet ama sadece para lazımdı.
Ateş : sen o silahla ne yaptın.
Güney : ben, birine ateş ettim. Onu öldürdüm sandım.
Ateş : Güney bunu bizden nasıl sakladın. Demek o yüzden öyle davrandın. Demek o yüzden o haldeydin.
Güney : ev... Evet, konunuz bu değil o vurduğu adam öldü mü ? Burak abim katil mi ?
Ateş : önce bir sakin ol. Mafya nedir bilirsin. Dedem yer altı dünyasında büyümüş biri ne gördüyse onu uygulamış babama amcama da ne gördüyse onu uygulamış. Bize de
. . .Güney : sen ve abim de öyle mi ?
Ateş : evet maalesef Burak çok direndi. Yapmam dedi. Kimseye zarar vermem dedi. Kimse dinlemedi. Gözleri önünde tehdit ettiler.
Güney : tehdit mi ? Kiminle .
Ateş : boş ver orasını yapmak zorunda kaldı. Sonra da böyle biri oldu. Çok çabaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Kısa HikayeO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.