RÜYA...

840 37 20
                                    

Burak : ne yapmaya çalışıyorsun lan sen die Güney'i ayağımın altına aldım.

Güney : senden kurtulmak istedim.

Burak : bir daha söyle dedim sinirli bir şekilde

Güney : senden kurtulmak istedim. Beni yerden kaldırdı. Boğazımı sıkmaya başladı. Nefes alamıyordum. Zorla yapma diye bilmiştim. Boğazımı sıkmaya devam ediyordu.

Gücüm kalmamıştı. Abime yapma vurma bir daha olmayacak diye bilmiştim boğazımı bıraktı .

Yerde öylece yatıyordum. Hayır olamaz elindeki çakmağı görmemle hemen toparlanıp duvarın dibine gitmeye çalıştım. Yanıma geldi. Benden kaça bileceğini mi sanıyorsun demişti. Yapma ne olur yapma bir daha olamayacak diyerek gözlerimden yaşlar geldi. Çakmağı yaktı ayaklarıma doğru yaklaştırdı. Bundan zevk alıyordu. "Bense debelenip yapma diye bağırıyordum. " olamayacak sözünden çıkmam. Diye bağırdım.

Abi yapma yaklaştırma acıyor. Abi yeter yapma dedikçe yapmaya devam ediyordu. Burak yapma yeter ne olur.

Burak mı ?

" abiiii yapma özür dilerim Burak abii yapma ne olur. "

En sonunda durdu. Ayağa kaldırdı yumruk attı. Abi yeter küçük olmaktan onun karşısında güçsüz olmak nefret ediyordum. Abiiii yeter diyordum ama ağzımı burnumu kırana kadar dövmeye başladı. En sonunda siniri geçti ki beni yere fırlattı. Öylece yerde yatıyordum abimde duvarın kenarına çökmüş bana bakıyordu.

"Neden lan neden bunu yapmayı o kuş beyninden nasıl geçirdin. "

Bense öylece duruyordum canım çok yanıyordu bu sefer cevap bile veremedim. "Bana cevap ver lan diye " bağırdı.

Bense hala yarı baygın bir şekilde yatıyordum. Cevap veremedim yerinden kalktı üstüme yürüdü cevap ver dedi.demek öyle saçlarımdan tuttu diplerine kadar çekti. A... Abi yapma canım acıyor diye bilmiştim. Daha sonra hızla yere yapıştırdı. Bitti artık bundan sonra gözümün önünde olacaksın yoksa bu yaşadıklarının iki katını yaşarsın anladım mı ?

Güney : anladım abi ne olur bırak olamayacak
"istersen olsun saçlarından tutmaya devam ediyordum. "

Güney : hayır hayır bırak beni olmayacak bir daha abi bırak dayanamıyorum abi ne olur yapma bir daha intihara kalkışmayacam abiii yapma sözünden çıkmayacam.

İçeri girdim sayıklıyordu abi yapma vurma çok acıyor. Güney diye seslendim güney uyan güney dediğimde sıçrayarak uyandı. Korkmuştu belliydi.

Rüya son.

Burak ; güney

Güney : abi

Burak : iyi...

Güney : git burdan

Burak : ne !

Güney : git burdan çık odamdan istemiyorum seni yaptıklarını mı görmek istiyorsun bak iyi bak yüzüme iyi bak diye daha fazla bağırmaya başladı.

Burak : ne diyorsun anlamıyorum tam rüya görüyordun diyecektim ki ...

Güney : defol git bu odadan diye daha çok bağırdı. Çık dedim seni görmek istemiyorum. Çık yoksa daha kötü olacak çık.

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin