ATEŞLİ GECE...

1.2K 27 9
                                    

Yusuf : ne oldu.

Ateş : ne olacak evde değil nereye gitti bu çocuk

Yusuf : ara hemen eve gelsin.

Ateş : ben onu bulayım gösterecem evden gitmeyi.

Yusuf : ateş sakin ol.

Ateş : amca sen ne dediğinin farkında mısın dışarda o kadar düşmanımız varken hemde onu bulayım öldürecem. 

Güney : aman birşey olmaz ona

Ateş : Güney 

Güney : ne Güney  ateş abi

Yusuf : ateş git bul getir sen en iyi üstüne gitme

Güney : ne kıymetli oğlun varmış benim için böyle laflar söylemedin hiç bir zaman.

Yusuf : sen ne diyorsun

Güney : ne diyorumm biliyor musun varsa yoksa Akif Burak konu onlara gelince oğullarım bana gelince Güney öyle mi baba ben nede olsa üveyim demi abimlerde beni istemiyor zaten normal böyle davranman. 

Ateş : defol git odana almayayım ayağımın altına işimiz yok bide sizlerle uğraşıyoruz.

Güney : sana ne oluyor.

Ateş sinirle üzerime geldi. Yakamdan tutarak şimdi bana bak " gözlerinin içine baktım " bana sinirli bir şekilde bakıyordu.

"Şimdi elimde kalmamak için git odana ben gelene kadar da çıkma diye tehdit etti daha sonra yakamı bıraktı. "

"Bende sinirle yukarı çıktım. Hepinizden nefret ediyorum diye bağırdım. Odama girdim hepsinden nefret ediyorum diyerek odamı dağıtmaya başladım. Hepsinden abimden kuzey abimden, babamdan ve ateş abimden nefret ediyorum. Diyerek odamı dağıtım sinirle elime ne geldiyse dağıttım. bardağı bi köşeye attığım sırada orda burak abimin olduğunu görmemiştim ve ona gelmişti. "

burak: ahh demesiyle kafamı sesin geldiği yöne doğrulttum

"Abi sen iyi misin?"

Burak : iyiyim ben sen peki?

"Ben mi neyim varki benim?"

Burak : ne bu sinir dedim.

"sayenizde sinir hastası oldum onun siniri "

Burak : ne diyosun lan sen

Güney : sağır mısın duysaydın

Burak : bana bak alırım seni ayağımın altına

Güney : yeter ya beni böyle tehdit etmeniz yetti anladın beni yetti. hepsi sizin yüzünüzden oldu. 16 yaşındayım ben 16. bu yaşta sadece sevgilimin triplerini çekip üzüleceğime size derdimi anlatıp tavsiye edeceğime sizden dolayı hep üzülüyorum yeter. bana verdiğiniz değer 2 gramdan fazla deil. ama bunun nedeni ne? ben miyim? hayır ama suçu işlemeyişim gibi cezayıda ben çekiyorum. yeter yani yeter. yoruldum.

Burak : Güney diye dişlerimin arasından konuştum.

"Güney deme bana yeter. kimsem kalmadı yanımda sende git şimdi abi numaralarını bırakıp git. "

Burak : Güney bak..

Güney : istemiyorum git abi lütfen git

Burak : tamam nasıl istersen dedim tam çıkacakken bi hıçkırık duydum ve döndüğümde Güney dizlerini kendine çekmiş oturuyodu. kafasını da gömmüş ağlıyordu. neden böyleydi derken sevgili kelimesini kullanmıştı. dolunaydan dolayı mı böyleydi? tamam biz üstüne gidiyoduk ama alışmıştı.

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin