KIZGINLIK...

785 34 21
                                    

Güney : abi

Burak : bende seni bekliyordum.

Güney korku dolu gözlerle bakarken içeri Kuzey girmişti. Abi diye bilmiştim.

Burak : bu evde ne zamandır benim sözüm çiğnenir oldu. Kuzey odana çık yok diye bağırır.

Kuzey : abi açıklama yapmama izin ver.

Burak : kuzeyyy diye dişlerimin arasından konuştum. Git yoksa elimde kalırsın.

Kuzey : abi yapma

Burak : git yoksa tüm sinirlerimi senden alırım.

Kuzey : Sakinleş iyi görünmüyorsun.

Burak : kuzeyyyyyy dedim.

Güney : kuzey abi tamam onun siniri bana belli.

Burak : aşağıyaaa in.

Güney : ben ...

Burak : sana aşağıya in dedim yoksa ...

Güney : tamam iniyorum der Güney yavaş yavaş yürümeye başlar. Abimin evde olması hiç iyi olmamıştı. Babam nerdeydi gözlerimle onu aramıştım. Ama her zamn ki gibi yoktu. Ateş abim nerdeydi. Nefret ediyorum bu durumdan kolumun acısıyla ne dese yapıyordum. Aşağıdan nefret ediyordum. Yavaş yavaş o karanlık rutubetli olan odaya inmiştim. Hiç ışık yoktu arkamdan bir kilit sesi geldi. Anlaşıldı sabaha kadar burdayım. Senden nefret ediyorum. Diye bağırdım. Nefret ediyorum. Aşağılık aidi bir de abi olacaksın senden hiç birşey olmaz. Pislik yavşak herifin tekisin. Gücün küçücük çocuğa yetiyor demi diye bağırdım. Daha sonra olduğum yere çöktüm. Gözlerimden yaşlar gelmeye başladı.

Ondan nefret ediyorum. Derken geçmişi hatırlamıştım. Buraya en son geçen sene gelmiştik. O zaman da Burak beye karşı geldiğim için beni bu odaya kilitlemişti. Abi yapma özür dilerim bir daha olmaz demiştim ama beni dinlemedi. Daha sonra babam gelip beni burdan çıkarmıştı. Neden lan neden benden nefret ediyorsun. Diye bağırmıştım.

Burak bir süre sonra sesi çıkmamaya başladı. Bende kapıdan ayrılarak yukarıya çıktım . Kuzey karşımda sanki şimdi yapma diyecek gibiydi.

Kuzey : abi

Burak : kes sesini ona koluna birşey olursa bu eve gelme demiştim.

Kuzey : abi dinle kolu iyi değildi. Ne yapacaksan iyileştikten sonra yap.

Burak : karışma dedim odana git.

Kuzey : abiii

Burak : sesini bana yükseltme gözüm seni görmesin.

daha fazla sinirlendirmek istemez yukarı odasına gider. Tam 2 saat geçmiştir. İki saat boyunca Güney aşağıda kapalı kalmıştı. Burak salonda viskisini yudumluyordum. Hayır anlamıyorum hala nasıl benden saklayabileceklerini düşünebilirler ki. Hiç mi tanımadılar beni. Hadi onu geçtim neden ameliyat olduğun hastaneye gidiyorsun. Hiç düşünmedin mi doktorun seni görürse beni arayacağını. Neyse Burak bu sayede öğrenmiş oldun o da cezasını çekiyor işte. Takma kafana. Ama ya eli ağrıyorsa sanane Burak ağrıyorsa ağrısın sanane yani. Ama ya bişey olursa diye düşünürken arkamdan bir ses geldi. arkamı döndüm. Ateşin sesiydi.

Ateş : Burak

Burak : ne var.

Ateş : Güney nerde odasına baktım yoktu.

Burak : o bugün cezalı.

Ateş : ne cezası lannn kolunun halini görmedin
mi Güney nerde dedim.

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin