Cengiz abinin emriyle Güney'i arabaya taşıdık. Kendisinde değildi baygındı.
Bu işin sonucu bana patlayacak sinirle kalktım zararla oturacam galiba neyse Davut sakin ol. Yolda hızla ilerliyorduk sakin olmamız lazımdı yol ne kadar uzaktı yada bana mı öyle geliyordu. Of of daha gelmedik mi diye söyledim Selim'e.Selim : az kaldı.
Davut : hızlı bir şekilde kapının önüne atıp kaçacağız.
Selim : anladık tamam.
Davut : kapıyı açıyorum. Dedim ve kapıyı açtım Güney'i hızlı bir şekilde arabadan attım ve son sürat gaza bastık. Korumalar arkadan silahla ateş açmaya başladılar. Karşılık vermek yerine yolda hızla gitmeye devam ettik.
Geri kalan korumalar Güney bey diyerek yanına koşarlar. O sırada evin önüne bir araba yaklaşır.
Serdar :Güney bey açın gözleriniz.
Arabadan Yusuf iner neler oluyor burda diye söylenir ken uzakta yerde yatan oğlunu görür ve güneyyy diye bağırarak yanına koşar. Hemen Güney'in yanına çömelir.
Yusuf : Güney oğlum aç gözlerini.
Serdar : Yusuf bey sakin olun.
Yusuf : kim lan kim yaptı.
Serdar : sakin olun yardım edin Güney'i içeri taşıyalım.
Yusuf : Serdar yavaş hadi kolundan tut.
Serdar : sakin olun Efendim yavaş yavaş Güney'i içeri taşımıştık. Daha sonra yukarı çıkardık daha fazla dayanamadım ve Burak'ın odasına götürdük. Hemen yatağa yatırdık.
Yusuf : doktor çağrın.
Serdar : hemen arıyorum.
Yusuf : hadi oğlum aç gözlerini kim lan kim yaptı. Söz veriyorum bunu sana yapana ödetecem nerde kaldı bu doktor diye bağırdım.
Serdar : sakin olun aradım gelecek
Yusuf : Serdar canımın bir parçası burda öylece yatıyor. Nasıl sakin olmamı beklersin.
Serdar : haklısınız efendim özür dilerim.
Yusuf : bunu yapanı bul Serdar bullll.
Serdar : derhal efendim. Çocuklara talimat veriyorum.
Yusuf : git doktoru al gel yeterince zaman kaybettik.
Serdar : hemen gidiyorum. Dedim odadan çıktım. Hemen kapıya doğru koştum. Merdivenlerden hızla inerek bahçeye çıktım koşarak arabaya gidiyordum ki Burak beyi gördüm.
Burak : Serdarr diye bağırdım.
Serdar : Burak bey bakın
Burak : Güney nerde
Serdar : içerde
Burak : nereye gidiyorsun.
Serdar : doktoru alıp gelecem.
Burak : tamam.
Dememle içeri girmem bir olmuştu. Güney'i durumunu merak ediyordum. Kardeşimdi o benim daha çocuk sayılan kardeşime dokunmuştu. Sinirlerim tavan yapmıştı resmen. Hızla yukarıya çıkıyordum. Arkamdan kuzey geliyordu. Açık olan kapıyı görmemle odaya girdim.
Yusuf: neden ihaleden çekildiğini anladım.
Burak : sonunda
Yusuf : ne sonunda lan. Burak neler oluyor anlat bana
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Short StoryO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.