Ev
Sabah olmuştu. Saat tam 6 olmuştu. Yataktan kalkıp banyoya doğru yürüdüm duşa girerek soğuk bir duş aldım. Daha sonra duştan çıkarak üstümü giyindim. Odadan çıktım aşağıya indim. Melek kuzeyi uyandır.Melek emredersiniz diyerek yukarı çıkıyordu. Masa hazır mı ? " Hazır efendim. " iyi kuzey uyanmazsa abin aşağı da bekliyor dersin. Tamam diyerek gitti. Bende salona geçtim ki karşımda kuzeyi gördüm. Kuzey!
" Efendim abi. "
" sen bu saatte " uyku tutmadı.
" Neyse hazırsan çıkalım mı ? "
" ben gelmek istemiyorum. "
" O nerden çıktı. "
" hasta gibiyim biraz gece de uykusuzdum. "
" dışarda bekliyorum diyerek salondan yavaş yavaş çıktım. Ne olmuştu neyi vardı. Hasta gibi de değildi. Ben garaja gelmiştim. Arabaya bindim çalıştırdım. Evin önüne geldiğim de kuzey de arabaya bindi. Onu da aldıktan sonra yola çıktım. neyin var senin ? "
" İyi değilim sadece hepsi bu ben evde kalsaydım. "
" Uzatma hasta da değilsin ne bu ısrar. Neyse bugün bir yatırımcı gelecek şirket için anlaşma olursa tamam diyeceğiz. "
"tamam abi nasıl istersen dedikten sonra sessizliğe gömüldüm. Burak beni şirkete gömecek ama başka çarem yoktu. Yavaş yavaş kendi ölümüme gidiyordum. Bu sessizliğimden çok belliydi. Neden mi şu anki bana olan bakışlarından anlaya biliyordum. Geldik hemen arabadan indim. Ben odama geçiyorum. "
" Ne bu acele gel bir kahve içelim. " işim bitsin gelirim. Demiştim ama ters ters bana baktı. Oflayarak tamam çıkıyorum. Ben hızla önden gittim. O da arkamdan geldi. Ben asansöre bindim 17 katta çıktım. Asansörden inerek abimin odasına tam girecektim ki sekreter. "
" Kuzey bey içerde... "
" Ne oldu. "
" Kendiniz görseniz daha iyi olur. "
"Neler oluyor diye içeri girdim. İçeri girmemle çıkmam bir olmuştu. Bittim ben ne yapmam gerekiyor. " Neslihan hanım acil çıkış var mı ?
" Evet efendim Burak beyin kullandığı bir kapı var. Sağdan ikinci kapı az ileride. "
" Tamam abim gelirse ben hiç gelmedim. Anlaşıldı mı ? Şaşkın bir şekilde evet anlamın da kafasını salladı. Ben mi ? Aynen topuk biliyorum abimden kaçamam ama en azından şimdilik şansımı denemiştim. Ben kapının yanına geldim. Kapıyı açtığımda asansörle karşılaştım. Hemen bindim. Aşağıya doğru iniyordum. "
" Yukarı çıktığımda odama doğru ilerledim. Neslihan beni karşıladı. " kuzey geldi mi ? Diye soru yöneltim. " Hayır efendim. " yüzünde tuhaf bir durum olduğunu anlamamak mümkündü. Ne oldu dememle " kendiniz görseniz daha iyi olur. " demesiyle içeri girdim. Gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum.
" İçerde dün toplantı yaptığımız çocuk vardı. Hemde benim koltuğumda ayaklarını masanın üzerine atmış içerde çalan tuhaf müzik elinde kağıtlardan yaptığı uçaklarları bir sağa bir sola fırlatıp duruyordu. Neler oluyor burda dememle kendine geldi. "
"Sen hangi hakla burdasın elim de kalmadan ... " diyordum ki sessiz ve sakin bir şekil de ne o haberin yok mu yoksa kardeşin olanları sana anlatmadı mı bu şirkettin % 51 benim bu şirketin sahibi benim dedi bana dönerek.
" Sana kim ne dedi bilmiyorum ama kuzey benim onay vermediğim hiç bir işi yapmaz. "
" Yanılıyorsun bu sefer işler umduğun gibi gitmedi. Şirket benim haberin olsun. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Historia CortaO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.