ANILAR ...

1K 26 24
                                    

Aldığımız haberden sonra çıkışa doğru ilerledik. Havaalanın çıkışında bizi büyük transit bekliyordu. Hemen binerek otele doğru yola çıktık. Bir süre yolda gittikten sonra araba durmuştu sanırım geldik. Abimleri takip edip arabadan indim. Acaba dolunayla buluşa bilir miyim ? Sorsam kızar mı ? Delirdim galiba canımı alır. Biricik kardeşi ortada yok ne diyorum. En iyisi kendim gitmek ama nasıl olacak hiç bir fikrim yok ateşle Burak abim çok sinirliydi.

Otelin receptiona geldik. Ne kadar büyük  yer ve kocaman avizeler krem rengi duvarlar altın detayları olan ultra lüks bi oteldi belliydi. Abimi de tanıyorlar resmen belli sürekli geliyor. İnsan bi de kardeşini getirir ama yok işte neyse. Abimin acayip akıcı bi İngilizcesi vardı. Ben bile şok olmuş ve ne dediklerini anlamayarak onlara bakıyordum

Burak: hı ana

Sekreter: hı burak bey

Burak: I want the usual room

Sekreter : off course. Dedi ve önüne döndü. Ben daha ne olduğunu anlamadan kadın anahtarı verdi ve yanımıza gelen adamlar bavulları taşıdı.Bende Burak abimi takip ediyorum. Asansöre bindik ve yukarıya çıktık. Acayip büyük bi odaya girdik. Görevlilere parayı verdikten sonra gitmiştiler. Asıl olay içerde başladı. Abim burnundan soluyordu. 16 yıl sonra yurtdışına çıkıyorum. O da kuzey bey kaçırılmış oluyor. Şansa bak dolunayla nasıl buluşacaksam artık offf.

Burak : şimdi kuzeyi nerde bulacağız.

Ateş : önce bir sakin ol.

Güney : abi

Burak ; ne var lannn. Öyle bir kükremişti. Öylece donup kalmıştım.

Ateş ; çoçuğa niye bağırıyorsun.

Burak : bunlar hep sizin yüzünüzden burnunuz dikinize gitmekten oluyor. Bir sen bir kuzey ne var lan sanki yapma dedikten sonra söz dinleseniz ama yok beyefendiler bildiklerini okuyacak.

Güney : ben ne yaptım şimdi. Karde...

Burak : başlatma şimdi kuzeyinden.

Ateş : sakin ol. Tamam Güney'in ne şucu var.

Güney  hafif gülümser benim suçum olmasa da benim günüm bu Ateş abi gör iyi bak neler yaşıyorum. Kuzey'in hataları da bana kesilir. Benim yaptığım hatalar için ayrı azar yerim. Bu evin günah keçisiyim. Dediğimde beni hava kaldırıp duvara fırlatması bir olmuştu.

"Arkası dönük bir daha o sesin çıkarsa neler olacağını çok iyi biliyorsun. "

"Buraya gelmem yanlıştı. Ben neden geldim ki zaten her seferinde yanılmaktan bıktım. "

Ateş araya girerek sakin ol. Burak kendine gel. Bu çocuk ne yaptı. Sinirini kuzeyi bulunca ondan çıkar. Bu çocuğu rahat bırak. Sana sadece abi dedi.

"Ateş anlamıyorsan sus. Sakın bana onları savunma. Ben neler yaşadım. En iyi sen bilirsin. "

Güney : ne yaşadın ne !

"Güney sus. Demişti yanıma gelerek. İyi misin ? "

"Ne iyisi dalga mı geçiyorsun. " Güney anladık uzatma sinirleri bozuk sende sınırı bil. "Zaten hep ben sınırımı bilmek zorundayım. "

"Kes o sessini sinirimin hepsini se..."

Ne benden mi ? "Yeter kesin artık kuzey yok onu bulmamız gerekiyor. Siz burda kavga ediyorsunuz. Dedikten sonra Güney'i yerden kaldırarak koltuğa oturtturdum."

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin