Neden böyle yapıyorsun
Nasıl ?
Ateş : Burak
Burak : Ateş benim yanım da iyi olmayacak bunu sende bende iyi biliyoruz.
Ateş : evet o zaman izin ver gitsin.
Burak : gidecek ama...
Ateş : ama ben onun için Amerika'yı uygun buluyorum.
Burak : ne !
Ateş : öyle dedesinin yanı olmaz.
Burak : ne istiyorsanız onu yapın bıktım artık gitsin de kurtulalım.
Ateş : emin misin ?
Burak : Ateş.
Ateş : Burak sıkılmadın mı yaptıklarından yeter Güney'i de rahat bırak bana bırak istersen.
Burak : yeter bu konu uzamasın ama gözümün önünde olsun.
Ateş : yani. Türkiye'de olsun istiyorsun.
Burak : evet Amerika olmasın. Uzakta olmaz başına bir şey gele bilir.
Ateş : kimliğini değiştiririz.
Burak : olmaz dedim.
Ateş : neyse bu da bir şey en azından. Benim yanımda kalsın bir süre sonra...
Burak : sonra ne sonra ne olacak sanıyorsun Ateş Güney bizden nasıl ayrı olacak tek olmaz tek başına eve çıkamaz başına bir şey gele bilir. Biz normal insanlar gibi çalışmıyoruz. Mafyayız. Biz bu alemden çıkmadığımız sürece hepsi tehlike altınsa olacak bunu en iyi biz biliyoruz.
Ateş : biliyorum haklısında ama senin yanında kaldıkça aklına yaşadıkların gelecek amcamdan intikam almak için Güney'e saldıracaksın ama Güney'in bunu kaldıracak gücü kalmadı. Son yaşadıklarından sonra da ...
Burak : hak versem de vermesem de elimde değil bu durum Güney'e zarar verdikçe babamın ... derken önümüzü de siyah bir araba kesti. Ateş arabayı sola kırarak zor durdu. İçinden eli silahlı adamlar çıkarak üzerime mermi boşaltmaya başladılar.
Hemen arabadan inerek kapıları açtık. Kalkan gibi kapıları kullandık. Ateş de bende Ateş etmeye başladık. Uzun bir süre çatıştıktan sonra adamlar yavaş yavaş çekildi.
Arabayla kaçmaya başladılar. Biz de ateşle oradan ayrılmak için Serdar'a telefon ettik. Arabanın kullanılacak bir yanı yoktu. Lastiği patlatmıştılar.
Burak : Serdar.
Serdar : efendim abi.
Burak : atacağım konuma gel.
Serdar : abı bir durum mu var.
Burak : gelince görürsün konumu paylaştım. Kimseye haber verme.
Serdar : tamam abi 1 saatte oradayım.
Burak : tamamdır.
Ateş : Burak neydi o.
Burak : bilmiyorum.
Ateş : kimdi onlar.
Burak : öğreniriz. İyi misin sen.
Ateş : iyiyim sen.
Burak : ben de ama sen ...
Ateş : küçük bir sıyrık önemli değil.
Ev :
Yusuf : Güney henüz iyi değilsin. İyileş önce sonra...
Güney : sonrası yok baba ben uzun zamandır. İyi değilim bu kazaylada alakası yok bunu biliyorsun. Burak her şeyin sorumlusu o baba. Yoruldum anla Burak'tan bu evden herkesten bıktım. Yeter beni neden anlamıyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Short StoryO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.