Siz kimsin ?

909 25 16
                                    

Sabah uyandığımda yorulduğumu fark ettim. Hemen ılık bir duşa girmek istiyordum.
Gözlerimi açtığımda şaşkın şaşkın etrafıma bakmaya başladım. Nerdeydim ben burası neresi karanlık bir odanın içindeydim. Neler oluyor.

Ahh başım her tarafım kan içindeydi. Dün gece neler oldu. En son dilekle derken ...

Birden kapı açıldı. İçeri uzun boylu siyah saçlı iri yarı bir adam girdi. Neler oluyordu merak ediyordum.

Adam konuşmaya başladı. Nasılsın kuzey demişti."beni nerden tanıyordu. En önemlisi bu adam kimdi. Benden ne istiyordu. "

Şimdi sen diyorsunki bu adam kim benden ne istiyor. Sen beni tanımazsın ama abin Burak beni çok iyi tanır. Burak'ın kardeşi Burda dediler misafir etmek istedik. Rahatın yerinde mi ?

"Lan seni öldürürüm. Kimsin lan sen beni derken. Dilek nerde ne yaptın lan kıza. "

"Merak etme o da misafirimiz. "

"Ben nasıl oldu lan bu iş çıkar beni burdan. "
Yoksa ...

Yoksa ne seni kim kurtaracak abinde burda depil. Pis pis güler.

Gülme lan gülme burdan kurtulayım bak ben sana neler yapıyorum.

Adam gülerek odadan çıkarak beni karanlıkta bırakmıştı. Bunu kapının kapanmasıyla anlamıştım. Her tarafım ağrıyordu. Bunu başımdan akan kanla anlamıştım. Yere atarken mi çarptım ki başımı yoksa... dün neler oldu. Neden hiç birşey hatırlamıyorum. Abim o duyarsa keser beni kesin keser. Dua edeyim ki bu adamlar kesin beni Burak Emir'in eline vermesin. Beni burdan kim kurtaracak. Abim yok ki benim burda olduğumu sadece Güney biliyor. Keşke ona uyarmasaydım da abime yerimi söyleseydi.

(İstanbul )

Burak : hazır mısınız ?

Ateş ; hazırız hazır

Burak : sen

Güney : hazırım abi dedim. Babam gelmişti " nereye " diye sordu.

Burak : Amerika'ya kuzey beyin yanına

Yusuf : kuzeyi alır almaz Türkiye'ye dön Burak

Burak : Ateş , Güney  ve kuzey döner ben ihaleden sonra dönerim.

Ateş : bende seninle kalırım.

Burak: hayır bu ikisinin başında ol.

Ateş : bakarız gidelim mi ?

Burak : hadi çıkalım dedim üçümüz birden dışarı çıktık. Arabaya bindik havaalanı doğru yola çıktık. İlk defa yurt dışına çıkıyordum. Heyecan vardı. Abimlerde de sinir kuzey abim bitti. Ne yapıyor acaba haber versem mi yokya verdim diye Burak abim öldürür. Vermedim diye de kuzey abim öldürecek en iyisi ateş abimin yanından ayrılmamak dün biraz sinir olmuştum ama ondan başka da abim yoktu ki biraz abimin yanına yaklaştım. Ateş abi

Ateş : söyle

Güney : bana kızgın mısın hala

Ateş : hayır kuzeye kızgındım sadece sana patladım.

Güney : anladım abi

Ateş : sorun yok demi

Güney : yok abi ne sorunu.

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin