GERÇEKLER

338 19 45
                                    

3 gün sonra

Burak ; iyi misiniz.

Kuzey : evet ne olacak şimdi burada mı kalacağız.

Burak ; bilmiyorum.

Güney ; ben bu evde kalmak istemiyorum. Benim için her şeyin başladığı ev.

Burak ; Güney bilmiyorum şuan da ne olacak nasıl olacak bilmiyorum. Derken içeri ateş girmişti.

Ateş : avukat bizi bekliyor. Amcamın mirasını açıklayacak.

Burak : gidelim. Dedim ve hep beraber çalışma odasına geldik.

Avukat bizi görünce oturun dedi.

Burak : babam vasiyet mi bırakmış.

Avukat : evet aslında tüm servetini sadece size bırakmış. Kardeşinin hakları hariç. Onlar ateş beye isterseniz mallar bölünecek.

Burak : sadece bana mı ?

Avukat : evet.

Kuzey ; neden sadece abim.

Avukat ; onu ben bilemem vasiyette göre sadece Burak bey .

Kuzey ; anladım.

Avukat : isterseniz reddi miras da yapa bilirsiniz.

Burak ; ne diyorsunuz.

Güney ; bence al. Onun varlığın da hiç bir göremedik o yokken hayatımızı yaşayalım. Ben yaşamak istiyorum. O evde yaşamak istemiyorum. Sadece bu ev satışı çıkarılabilir. Burak abi ben senin adına karar veremem. Biliyorum.

Burak : sorun değil devam et. Ne istiyorsun şöyle hakkın. Ne düşündüğünü bilmek isterim.

Güney : dediğim gibi bu evi istemiyorum. Geri kalan miras senin almanı istiyorum. Bu evin parasını okula bağış yapmak istiyorum.

Burak ; Kuzey .

Kuzey : ne !

Burak ; sen de fikrini söyle.

Kuzey : güneyi anlaya bilirim. Benim hiç bir değerim olmadığını anladım.

Burak : saçmalama istersen.

Kuzey : bak sana hiç bir şey umrumda değil ama bu kadar değersiz hissettirmesi. Para, mal , mülk umrunda değil sana bırakabilir en büyük oğlusun belki de tek değer verdiği oğluydun. Hiç mi sevmedi beni bu kadar mı değersizdim.

Burak : bak doğru düşünemiyorsun şuan biraz duygusal bakıyorsun olaylara ama öyle değil.

Kuzey : peki nasıl sen söyle o zaman .

Burak ; ben büyük olduğum için hepsi bu başka bir anlam yükleme.

Kuzey ; boşver

Burak : duygusal davranıyorsun.

Kuzey ; konu bizimle ilgili değil biz çıksak iyi olacak karar senin. Biz kararına saygı duyarız. Hadi Güney gidelim.

Ateş ; Kuzey sakin ol.

Kuzey ; karışma. . .

Burak ; kuzeyyyy bir daha ateşe saygısızlık yapmanı istemiyorum. Diye sert bir şekilde bağırdım. İkisi ' de tuhaf tuhaf bana baktı.

Kuzey ; sana ne oluyor.

Ateş ; Burak sakin ol. Güney kuzeyi dışarı çıkar.

Güneyle Kuzey dışarı çıkar.

Ateş : avukat bey sizde bize biraz izin verin. Avukat da çıkar.

Burak ; ateş bir şey sorma.

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin