Ateş : şimdi ben sana ne yapayım.
Güney : sadece biraz kafamı dağıtmak istedim.
Ateş : Burak'dan niye izin almadın. Sizi nasıl bara alıyorlar. Daha 16 yaşındasın
Güney ; 17 oluyorum.
Ateş : başlatma 17 den.
Güney : almadım oldu mu ? Belki kötü davranır da ben de ondan kurtulurum. Bir iki kere iyi davrandı diye onu affetme mi mi bekliyorsun ben yıllarca ondan işkence gördüm. Yaşadıklarımı ben biliyorum kimse değil. Şimdi iki kere sırtımı sıvazladı diye Burak'ı affetme mi bekleme.
Ateş : bitti mi ?
Güney : bitti.
Ateş : bu gece burada kal. Yarın abinlere gideriz.
Güney : beni yine oraya götürecek misin ?
Ateş : evet.
Güney ; dediğin gibi olsun.
Ateş : uyu şimdi.
Güney : çık.
Ateş : sana iyi davrandığım için beni pişman etme .
Güney : davranma o zaman sende Burak gibi davran ne de olsa alışkanlığım var.
Ateş : bir daha içki içmeye çeksin.
Güney : emredersin.
Ateş : en iyisi uyu yoksa . . .
Güney : yoksa elinde mi kalırım.
Ateş : evetttt
Güney : uyumak istiyorum.
Ateş : niye içtin. Ne derdin var.
Güney : bir de soruyor musun ?
Ateş : ben sana hemen unutacaksın demiyorum. Yaşadıkların zor biliyorum. Ama biraz gayret et.
Güney : beni eve götür. Bak neler olacak Burak aynı Burak değişmeyecek bana yine kötü davranır. Asla değişmez.
Ateş : bu kadar emin misin?
Güney : evet.
Ateş : yarın beraber gideceğiz.
Güney : senin yanında bir şey yapmaz. Sen gittikten sonra neler olacak Allah bilir.
Ateş : saçmalama ben çıkıyorum sende uyu. Dedim ve hızla çıktım. Yoksa elimde kalacaktı. Neyse elime telefonu aldım. Burak'ı aradım.
Burak : buldun mu ?
Ateş : evet.
Burak : almaya geliyorum.
Ateş : şimdi olmaz. İyi değil. Ben konuştum okuldan arkadaşları gelmiş. Onlar ısrar etmiş.
Burak : kolej 'den mi ?
Ateş : evet.
Burak : içmiş mi ?
Ateş : evet zil zurna sarhoş. Sakin ol. Onun da terk derdi bu senin sinirlenip ona zarar vermen.
Burak : öyle bir şey olmayacak.
Ateş : Güney hala öyle düşünmüyor.
Burak : haklı.
Ateş : haklı neyse bu gün burada kalsın. Yarın ben onu getiririm.
Burak : tamam sağ ol.
Ateş : sen de. Kapatırlar. Sabaha kadar güneyi düşündüm haklı ola bilir mi ? Burak güneye kötü mü davranıyor.
Doğru mu yanlış mı yapıyorum. Güney yurt dışına mı gönderseydim.
Of Güney aranızı düzelsin söz gönderirim. Sabaha kadar gözümü bile kırpmadım. Yavaş yavaş sabah oluyordu. Güney'in odasına girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM
Short StoryO benim üvey abim.... Hayatımı cehenneme çeviren abim. Sonunu bile bilmediğim bir hayat yaşıyordum onun yanında neler olacak hayatımda bende bilmiyordum sadece onun yanında savruluyordum.