Ela'nın Bakış Açısı
"Ela..."
Uyanmayacağım. Rüyamın en güzel yerindeyim. Phuket adasında şezlonga uzanmışım. Güneş bildiğiniz altın rengi. Elimde içinde ne olduğunu bilmediğim pembe bir içecek. Üzerinde küçük bir şemsiye.
"Ela uyanmalısın."
Hayır uyanmayacağım. Gaipten gelen sesi duymamaya anın tadını çıkarmaya çalıştım Bardağımdaki kokteyli şemsiye ile karıştırıp beni suya çağıran kisiye baktım. "Ben böyle seni izlerken iyiyim Anıl."
El insaf. Gelde bu manzaranın tadını çıkarmak dururken uyan. Üzerinde sadece gri bir deniz şortu vardı. Okyanusun soğuk suyu vücudundan aşağı akıyordu. Kasları bronzlaşan teni yüzünden daha bir belirgindi. Bildiğiniz heykel gibiydi insafsız. Kusur arıyorum ama bulamıyorum.
"Uyanmayacak mısın?"
Uyanmayacağım tabi. Taze hindistan cevizi ile bana gelen Anıl'a bakıp gülümsedim.
Planım belliydi madem beni hayalet Ela ile aldattı bende onu yarıçıplak Anıl ile aldatıcaktım. Görsün bakalım elmi yaman ben mi yaman.
"Sonkez soruyorum bak giderim. Uyan."
Bak bak birde tehdit ediyordu haspam. İnsan derki öperek uyandırayım. Yok efendim aşk sözcükleri fısıldayayım. Ama nerde? Romeo gibi çocuğu aldım iki günde Gaffur'a çevirdim. Telef ettim resmen.
Sorun değil kızım. Rüyaya odaklan . Öcünü al.
Sinirlendikçe kaslı Anıl silikleşiyordu. Plajdaki kuç sesleri kayboluyordu. Beni uyandırmaya çalışan uğultulu ses daha baskın hale geliyordu.
"Devirdin kıçını, yapıştın yatağa. Karpuz büyütür gibi büyütüyorsun mübarek."
Yok artık! Bu Gaffur'u da Recep İvedik'ide geçti. Nasıl bir romantizm bu. Dur ben bir uyanıyım , sana yapıcağımı bilirim. Gözlerimi açıp gerçek dünyaya dönmeden önce son bir kez kaslı Anıl'a baktım. Bana bakıp göz kırptı İşte sahalarda görmek istediğimiz hareketler bunlardı.
"Heeey, uykucu..."
Yatakta esneyip gözlerimi ovuşturdum. Aralayıp etrafıma bakındığımda Anıl yerine bambaşka biri ile karşılaştım. "Gizem!"
"Gizem ya !Sendede ne uyku varmış arkadaş dakikalardır yapmadığımız kalmadı. İki kişi iki koldan..."
"İki kişi derken?" Gözlerimi kısıp Gizem'e baktım. Alın işte abartmış olsamda haklıydım. Bunlar iki kuzen uyuyan masum bedenimin başında bana işkence ettiler. Uyanmadıkça abartıp neler yaptılar kim bilir?
"İstediğin suyu getirdim, gerçekten dökücek miyiz?Uyurken çok masum zararsız aslında..."
Ben suç ortağı olmakla Anıl'ı suçlarken odaya telaşla Maviş girdi. Elinde bir bardak su şaşkın bir şekilde bana baktı Bardağı telaşla arkasına saklayıp "Uyandın mı?" diye sordu.
"Uyanmadım." Yeniden yatağa s yastığı yüzüme örttüm. Belli ermek istemesemde hayal kırıklığına uğramıştım . Ben gözlerimi açtığımda Anıl'ın beni izlemesini bana o kadife sesiyle hoş bir şarkı mırıldanmasını beklemiştim. Kalbimin orta yerinde bu nasıl cumhuriyet diyen çocuk gitmiş yerine onun peşinden buralara kadar gelen beni bırakan benzeri gelmişti
"Uyuyacağım. Kaba etlerim sızlayana, yatakla bütün olana kadar uyuyacağım." Kalkmam için çabalayan Gizem'i tepikleyip örtüyü üstüme kapattım.
"Ben acıkmışsındır diye düşünmüştüm."
Ben depresyonda level atlamak üzereydim, kız bana gelmiş yemek diyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taş Kalpli Barbie ( Tamamlandı)
RomanceBabasının inadına üvey kardeşiyle küçük bir iddia uğruna okuldaki garsonu kendine aşık etmeye karar verdiğinde pişman değildi Ela. Yada o kişinin duygularıyla oynayıp işi nikah masasına kadar uzattığında da. Asla aşka inanmamış yaptıklarında kendini...