3.

22.5K 706 98
                                    

Pov Evi

Na door bijna het hele schoolgebouw te hebben gelopen stopt de vrouw eindelijk bij een kamer.

Ze klopt op de deur.

"Binnen." Schreeuwt een stem terug.

Heel even komt die stem me bekend voor maar ik besluit het gevoel te negeren.

De vrouw opent de deur en daar zie ik mijn nieuwe kamer genoot staan.

Mijn mond valt open en mijn ogen worden groter.

'Dit kan niet.' Mompel ik.

'Mevrouw is dit geen vergissing?' Vraag ik hopend dat dit een fout is.

"Nee dit is Noah je nieuwe kamer genoot, er was 1 meisje en 1 jongen te veel dus die moeten samen." Zegt de vrouw.

De vrouw kijkt me inmiddels al bezorgd aan, net als ik haar wil smeken om me een andere kamer te geven zegt Noah iets.

"Het is geen probleem, we redden ons wel." Zegt Noah.

De vrouw kijkt me afwachtend aan maar ik knik dan maar toch.

"Pak rustig je spullen uit en dan wens ik jullie nog een fijne avond." Zegt de vrouw vriendelijk en ze loopt de kamer uit.

Zodra de vrouw weg is loop ik zo snel mogelijk de trap op en open de eerste kamer die ik tegenkom.

Een lege slaapkamer met enkel een bed en een kast, ik neem aan dat dit mijn kamer is aangezien er geen kleren te vinden zijn.

Ik ga op mijn bed zitten en sluit mijn ogen.

Wat moet ik nu?

Ik zit samen met de jongen die me jaren pest op kamers, ik kan het niet nog 3 jaar aan.

Zonder dat ik het besef glijden er tranen over mijn wangen.

"Uhm alles oke?" Hoor ik Noah vragen.

Ik open mijn ogen en kijk hem verbaasd aan.

Is hij nu serieus?

'Alsof jou dat wat boeit.' Zeg ik terug.

Ik stap van het bed en besluit mijn koffer uit te pakken.

Wanneer ik bijna klaar ben hoor ik een stem door onze kamer.

"U wordt binnen 15 minuten op het avondeten verwacht." Klinkt het door onze kamer.

Ik stop met uitpakken en kijk de kamer rondt, ik zie dat Noah hetzelfde doet en onze blikken eindigen op een kleine speaker die aan de muur hangt.

Ik leg alles vlug netjes weg en loop dan naar de eetzaal.

En zo laat ik Noah alleen achter op onze kamer.

Kan ik nog meer ongeluk hebben?
------

• Dit hoofdstuk is bewerkt op 29 juli 2019, als er nog fouten zijn kan je deze hier altijd melden! Xx

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu