Pov Evi
Ik wordt wakker en zie dat Noah nog slaapt, het is vandaag woensdag en ik mag terug naar onze kamers gaan.
Ik heb er best wel zin in maar ik moet deze week nog niet deel nemen aan de lessen.
Ik probeer voorzichtig uit bed te komen, ik sla de dekens van me af en neem mijn bakster stevig vast als steun.
Ik wandel rustig naar de badkamer waar ik de deur op slot draai en onder de douche stap.
Ik stap uit de douche en doe een handdoek om mijn lichaam. Ik kijk door het raam en zie dat de zon fel schijnt. Ik kies voor een simpel jeans schort met daarop een lang lichtroze t-shirt die ik vastmaakt in een knobbel.
Als laatste doe ik er een grijze vest overheen en kam ik mijn haar nog eens en loop ik de badkamer uit.👇
Ik zie dat Noah nog altijd slaapt dus besluit ik maar om hem wakker te maken.
Ik schud voorzichtig aan zijn schouders in de hoop dat hij waker wordt.
Hij opent langzaam zijn ogen en kijkt me verbaasd aan.
"Waarom ben je omgekleed?" Vraagt hij met zijn ochtend stem.
Ik moet er door lachen en zeg dan.
'Omdat ik naar huis ga Noah en trouwens ook goeiemorgen'.
Hij moet ook lachen en zegt dan
"Maak me dan eerder wakker Evi en goeiemorgen".
Hij staat ook op en wandel naar de badkamer.
Ik pak de rugzak die Bella had gebracht en besluit mijn spullen er al in te doen terwijl Noah zich ook omkleed.
Als ik klaar ben neem ik mijn telefoon en besluit ik om weer eens op mijn brichten te antwoorden. Eerst kijk ik bij de chat van ik en Bella.
Bella❤: kom je vandaag naar huis?
Evi😋: over 2 uurtjes ben ik er!❤
Ik sluit het gesprek af en ga nu naar die van mij en Liv.
Liv💕: gaat het al iets beter eef?❤
Evi👑: ik mag straks naar huis ik bel nog wel eens deze week. ❤
Ik sluit het gesprek ook af en Noah komt juist uit de badkamer gewandeld.
Mijn gsm trilt en Noah kijkt me nieuwsgierig aan, ik slik en kijk wie me heeft gestuurd.
Caleb: ik kan niet wachten tot je terug bij ons bent!
Mijn ogen worden groot en ik bekijk aandachtig het berichtje.
"Is alles wel oke?" Vraagt Noah.
'Het was Caleb.' Zeg ik zacht terug.
•
Ik hoop dat jullie het extra hoofdstuk leuk vonden!♡•bewerkt
JE LEEST
roommates with my bully
Teen FictionEvi wordt al heel lang gepest door Noah en zijn vrienden. Ze heeft eindelijk haar school afgemaakt en gaat op kamers, maar wat als Noah haar kamergenoot wordt? Zal ze hem kunnen vergeven of blijft hij haar pesten? Je leest het in roommates with my...