Epiloog

10K 328 81
                                    

Pov Evi.

Ik maakte me klaar want Noah had mijn en Madison op date gevraagd.

Madison vond het geweldig dat ze op date mocht gaan met ons, ik had geen idee wat Noah bedoelde met deze date.

Het was niet de eerste keer dat we ergens samen naar toe gingen maar volgens Noah werd het deze keer speciaal.

Alles is nu wel veranderd.

Ik ben full time mama van Madison die nu ondertussen al bijna zeven jaar is.

Een paar maanden na mij is Liv ook bevalen van een jongen Max.

Max is Madison's beste vriend en ze doen bijna alles samen.

Bella heeft ondertussen ook al kinderen, ze beviel na Liv van twee meisjes.

______

Ik ritste mijn favoriete jurk dicht en riep Madison om haar te helpen met omkleden.

'Maddy kom je?' Riep ik door de gang.

Haar schoentjes hoorde je over de vloer lopen en na een paar seconden stond ze met een grote glimlach voor mijn deur.

"Mama, papa zal me helpen vandaag."

'Maddy laat papa maar ik zal het wel doen.'

"Nee mama, papa zal me zo wel helpen."

Haar kleine gezichtje keek me eigenwijs aan, ze was net zoals Noah.

Enorm koppig.

Ik hoorde hoe de voetstappen van Noah dichterbij kwamen en zo stond hij niet veel later voor de deur.

"Maddy kom je ik zal je klaar maken." Vroeg Noah terwijl hij haar optilde.

Ze knikte enthousiast en keek Noah blij aan.

"Ik hou van je mama." Riep ze nog toen ze in de armen van Noah samen naar haar kamer gingen.

Veel gelach en geroep kwam uit de kamer van Madison je zou denken dat Noah zelf nog een kind is.

_______

Ik keek verbaasd om toen ik de deur van Madison's kamer hoorde open gaan en daar stond ze in haar lievelings jurkje met een trotse glimlach.

Ze rende op me af en gaf me een stevige knuffel.

"Mama ben ik nu zoals jou ook een prinses?" Vraagt de nieuwsgierig.

'Natuurlijk schat je bent prachtig.' Zeg ik blij terug.

' Zeg ik blij terug

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

_______

Noah nam mijn hand en nam me mee naar de hal waar hij als voorbeeld zijn schoenen aandeed.

"Zijn jullie klaar dames?" Vroeg hij met een grijns op zijn gezicht.

'Natuurlijk meneer.' Zei ik lachend terug wat er voor zorgde dat Madison moest giechelen.

__

We liepen samen naar de auto en ik zette Maddy stevig vast in haar autozitje.

Noah nam plaats achter het stuur en ik liet me op de stoel naast hem vallen.

Ik en Maddy hadden al een paar keer gevraagd waar we naar toe gingen maar Noah negeerde onze vraag en begon automatisch over iets anders te praten.

Volgens mij wist Maddy hier wel meer over want soms begon ze spontaan te lachen en snapte ik er niet van.

We waren nu al een halfuur aan het rijden en we kwamen eindelijk aan.

De rit deed me denken aan de dag dat Noah een date had geregeld en me naar ons huis bracht omdat we uit onze kamer moesten op school.

Een gevoel van geluk nam plaats en ik pakte Noah's hand vast en tilde Maddy op tot aan mijn heup.

___

Na een paar minuten wandelen kwamen we uit op een strand, het zag er prachtig uit.

Doordat het al bijna avond was zag de zonsondergang er schitterend uit.

Noah had een picknick laken met allemaal kussen en dekens gelegd, we gingen samen zitten en genoten van de prachtige zonsondergang.

Na een tijdje stonden Noah en Maddy recht.

Ik keek hun verbaasd aan.

Madison nam iets uit en doosje en ging blij naast Noah staan.

"Lieve Evi." Begon Noah terwijl hij me met één hand recht trok uit het zand.

"Ik weet dat ons verleden niet zo leuk was, ik was een enorme klootzak. Maar ik ben zo dankbaar dat we door een stomme fout op dezelfde kamer waren beland. In het begin had ik al spijt want ik leerde je iets beter kennen. Ik ben Liv zo dankbaar dat ze me soms tegen hield. Caleb was ook verliefd op je, en dat maakte me zo boos. Ik wist niet wat er met me aan de hand was omdat ik zo boos was op Caleb.

Maar toen je werd aangereden en in het ziekenhuis belande besefte ik alles. Ik was zo verdomd verliefd op je Evi. En ik kon mijn gevoelens niet meer onder controle houden. Die keer dat ik boos wegliep en Hayden de kamer in paniek binnen liep omdat je in een stuk glas was gestapt sloeg ik door.

Ik vertelde je hoe ik me voelde, ik vertelde je dat ik op je verliefd was. En toen waren we officieel een stel, ik kon niet gelukkiger zijn met jou als vriendin. Maar ons geluk werd al snel door mijn stom gedrag onderbroken.

Je wist dat het vroeger een weddenschap was, en god Evi ik wist dat ik van je zou houden. Maar toch deed ik het. Ik wou cool overkomen maar integendeel ik verloor de liefde van mijn leven.

Toen ging je weg en toen ik je maar bleef bellen en sturen, maar je nam niet op. Ik was zo bezorgd Evi. Je stuurde me toen in paniek dat je ergens was beland maar niet wist waar je was. Ik kon niet snel genoeg bij je zijn. Ik was zo bang dat et iets met je was gebeurd. Maar gelukkig was alles oke en kwam je ook terug in het huis wonen.

Evi ik weet nog de dag dat je me weer de gelukkigste man op aarde maakte, je vertelde me dat ik papa ging worden. Ik was zo blij ons geluk kok niet meer op. Veel later hadden we dan een auto ongeluk en ik was er kapot van. Maar gelukkig waren jij en Maddy oke. En dat was alles wat ik wou.

Je zwangerschap is voorbij gelopen, de negen maanden gingen zo snel voorbij en voor dat ik het wist had ik onze prinses in mijn handen.

Jij en Maddy zijn het beste wat ooit in mijn leven zijn gebeurt en Evi ik ben je zo dankbaar voor alles.

Daarom, wil ik je iets vragen.

Evi wil je me weer de gelukkigste man op aarde maken en met me trouwen."

Ik kon niets anders doen dan ja knikken en ik vloog in Noah's armen.

"Doe maar Maddy."

Ik voelde hoe Madison voorzichtig mijn hand pakte en er een ring over schuifde.

'Bedankt schat.' Zei ik toen ik haar een kus op haar hoofd gaf.

En toen was ik verloofd met Noah en had ik een pracht van een dochter.

~The end.~

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu