28.

13.7K 495 78
                                    

Pov Evi.

Mijn mond viel open, heeft Noah nu juist zijn liefdes verklaring aan mij gegeven.

Zijn blik staat vol angst, ik heb deze kant van hem nog nooit gezien. Normaal was ik bang voor hem en niet andersom.

'Ik hou ook van jou Noah'  zei ik met een glimlach.

Niet veel later voelde ik 2 armen om me heen geslagen en een kus die op mijn voorhoofd werd gedrukt. Ik lachte in zijn t-shirt en sloot mijn ogen.

Ik voelde hoe hij me los liet en voor me op 1 knie ging zitten. Ik slikte en keek met groote ogen hem aan.

"Lieve Evi, ik wil je dit al zo lang zeggen en nu kan ik het eindelijk  vragen. Wil je mijn vriendin worden" Vroeg hij voorzichtig.

En groote lach sierde mijn gezicht. Ik twijfelde geen seconde en drukte mijn lippen op die van hem. Zijn handen gingen naar mijn middel en drukte me stevig tegen hem aan.

En luide gil van vreugde onderbreekte ons en een overdreven blije Liv stond in de deur opening.

"Evi je raad het nooit" zegt ze lachend.

'Vertel me alles' zeg ik nieuweschrig.

"Hayden die jongen van daarnet vroeg me mee uit" zegt ze lachend.

'Dat is echt goed Liv' zeg ik blij, ik weet dat de ze nooit aandacht van jongens krijgt maar nu is ze al duidelijk verliefd.

"Maar tussen jou en Noah" zegt ze als ze een wenkbrauw omhoog laat gaan en een grijns maakt.

Ik voel iets naast me inzaken en een arm die om mijn schouder ligt.

"Evi is mijn vriendin" zegt Noah trots.

___________________________________
Wow super bedankt iedereen we staan op #19 in tiener fictie! Ik hoop dat we ooit onder de 15 raken dus vergeet niet te stemmen♡ super bedankt aan iedereen, morgen of zondag komt nog een deel!♡

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu