Pov Evi
Een grote glimlach staat op Liv's gezicht terwijl ik me alleen maar druk maak over Noah.
"Gaat alles wel?" Vraagt Liv met een bezorgd gezicht als ze over mijn arm wrijft.
'Wat als hij geen kindje wil?' Vraag ik zenuwachtig aan Liv.
"Eef, maak je geen zorgen je hebt hem het toch nog niet verteld je ziet wel." Zegt ze geruststellend.
'Maar-'
"Evi vertel het hem gewoon als hij terug is, maak je nu geen zorgen."
'Oke.'
"Maar ik ga weer ik ga nog wat doen met Hayden veel succes eef stuur me als je weet wat hij zei."
Ik knik en geef haar nog een knuffel voordat ze de deur uit wandelt.
________________________
Ik zit zenuwachtig met de test in mijn handen als ik wacht op Noah die thuis komt.
Ik hoop dat hij gewoon blij zou zijn, ik geef toe we zijn nog jong maar om men kindje weg te doen zou ik dat nooit willen en ik hoop dat Noah het begrijpt.
___________________________
Ik hoor na een tijdje de klink van de deur naar benden gaan en ik kijk zenuwachtig naar de deur waar Noah met 3 boodschappen tassen binnenkomt wandelen.
"Sorry dat ik laat ben, er was nogal een lange rij." Zegt Noah als hij de tassen op onze tafel legt.
Ik sta voorzichtig op en probeer mijn handen en benen minder te laten beven.
"Is alles wel oke?" Vraagt Noah bezorgd.
'Ik moet iets zeggen Noah.'
"Is er iets gebeurt?"
'Uhm een soort van...'
Ik laat me terug vallen op de bank en Noah komt naast me zitten. Hij neemt mijn bevende handen vast en wrijft er geruststellend met zijn duim over.
"Eef je kan me alles vertellen."
'Ik weet het maar-'
"Evi doe maar."
'Ik uhm- wij zijn uhm.'
"Je bent wat Evi?"
'Ik ben zwanger Noah.'
Ik zie hoe zijn gezicht veranderd en er tranen in zijn ogen komen.
"Ben je echt?" Vraagt hij ongelovig.
'Ja, maar Noah-'
"Wordt ik papa Evi?"
'Ja.' Zeg ik zacht
Ik zie hoe een traan over Noah wang rolt en hij me op zijn schoot trekt en zijn armen stevig om me heen.
"Ik wordt papa." Mompelt hij in mijn haar.
En lach vult mijn gezicht en ik voel dat Noah's hand zich naar mijn buik verplaatst.
"Ons kleine wondertje." Zegt hij met een troste glimlach.
--------------------------------------------
Ik ben eigenlijk echt wel trots op dit deel dus ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden.♡Super bedankt voor de 40k💕
Er is iets mis gegaan met de q&a, ik weet niet precies wat maar een paar vragen zijn weg, dus alvast sorry daarvoor.❤
JE LEEST
roommates with my bully
Teen FictionEvi wordt al heel lang gepest door Noah en zijn vrienden. Ze heeft eindelijk haar school afgemaakt en gaat op kamers, maar wat als Noah haar kamergenoot wordt? Zal ze hem kunnen vergeven of blijft hij haar pesten? Je leest het in roommates with my...