Pov Evi.
Ik zit alweer samen met Noah in de auto, ik kijk om me heen waar we overal rijden. Ik was verwonderd dat ik deze keer geen blinddoek moest omdoen.
Mijn gedachten worden gek door zijn verassingen. Ik probeer alles te bedenken wat mogelijk is maar ik weet niets. Het is al laat en we rijden zeker niet terug naar huis, met huis bedoel ik onze kamer. Ik en Noah zijn nu alle 2 gestopt met school en mogen deze zomer nog in onze kamer blijven en daarna moeten we vertrekken.
Ik heb geen idee of Noah het meende van het samenwonen. Ik hoopte het wel maar we zijn nog jong dus hij zou evengoed neen kunnen zeggen. Ik laat mijn gedachten voor wat ze zijn en kijk wat uit het raam.
"Evi wakker worden, we zijn er" zegt Noah terwijl hij me zachtjes duwt.
'Waar zijn we?' Vraag ik verward.
"Thuis, we zijn thuis." Zegt hij met een groote glimlach.
'Maar ik dacht dat we naar een verassing gingen' zeg ik in de war.
"Kom nou maar gewoon mee je zal wel zien." Zegt hij blij.
Ik knik en stap dan uit de auto. Ik strek mijn benen en zie dat we voor een appartementen complex staan.
'Wat doen we hier?' Vraag ik.
"Welkom thuis eef." Zegt Noah met een groote glimlach.
Nu weet ik wat er aan de hand is, hij bedoelde niet onze kamer maar ons nieuwe echte huis. Een grote lach verschijnt op mijn gezicht en men nieuwsgierigheid begint te groeien.
"Kom dan gaan we naar binnen" zegt Noah terwijl hij men hand stevig vast neemt en mee trekt naar binnen.
De gangen zijn wit en al snel komen we bij een lift uit, hij duwt op het knopje van verdieping 6 en al snel komen we daar uit. De deuren gaan open en Noah loopt enthousiast naar een deur waar nummer 26 op staat.
"Klaar voor?" Vraagt hij lachend.
'Ja Noah doe nu maar' zeg ik lachend.
Hij steekt de sleutel in het slot en maakt de deur langzaam open. Mijn mond valt open en ik kijk verbaasd rond. De muren zijn wit er hangt een foto van mij en Noah aan.
Ik moet glimlachen door de grote foto die aan de muur hangt maar ik kijk al snel veder rond. Aan het einde van het kleine halletje is de woonkamer samen met de keuken.
Het is klein maar nog steeds super schatting ingericht."Wil je de kamer zien?" Vraagt Noah.
Ik kink gevig en volg hem naar de kamer. Hij opent voorzichtig de kamer en kijkt me afwachtend aan. Ik glimlach en spring op het bed.
"Vind je het leuk?" Vraagt Noah zenuwachtig.
'Het is geweldig, bedankt Noah.' Zeg ik
Hij glimlacht en ik heef hem een kus een daarna eindigen we samen slapend op ons nieuwe bed.
__________________________
Sorry dat het deel iets later was...
Maar we staan vandaag weer op #12 in tiener fictie echt super bedankt!♡
JE LEEST
roommates with my bully
Teen FictionEvi wordt al heel lang gepest door Noah en zijn vrienden. Ze heeft eindelijk haar school afgemaakt en gaat op kamers, maar wat als Noah haar kamergenoot wordt? Zal ze hem kunnen vergeven of blijft hij haar pesten? Je leest het in roommates with my...