1.

35.6K 826 187
                                    

Pov Evi

Het is vandaag de laatste schooldag, ik ben Evi, ik ben 18 en ga op kamers, ik zit op mijn fiets onderweg naar mijn laatste dag in de levende hel genaamd school.

Maar het enige positieve is dat ik eindelijk weg ben van Noah en de andere jongens, ze pesten me al heel mijn middelbare school en eindelijk na vandaag ben ik van hun af. Wordt ik niet meer vernederd, uitgelachen en kan ik dit hoofdstuk van mijn leven achter mij laten.

Ondertussen ben ik op school aangekomen en loop naar mijn beste vriendin Liv terwijl ik mijn oortjes uit mijn oren haal en mijn muziek plaats maakt voor de vreselijke stemmen van alle populaire meisjes die giechelen over de nieuwste roddel die ze zullen verspreiden.  (Liv en Evi op de foto Evi is blond en Liv bruin).

We knuffelen elkaar en lopen naar ons lokaal, we gaan ergens achteraan zitten zodat de jongens niets achter ons kunnen doen. Want geloof me, als ze constant propjes naar mijn hoofd gooien of met een rietje dingen naar me katapulteren krijg ik daar vreemd genoeg de schuld van. Wat hou ik toch van mijn leerkrachten.

De leerkracht komt binnen gelopen en begint met zijn laatste les, na een kwartiertje komen Noah en zijn vrienden het lokaal in gelopen.

De leerkracht zegt er helemaal niets op omdat hij zelfs bang is van de jongens, dit komt doordat ze volgens mij bijna een gevecht aangingen omdat ze een onvoldoende op hun test kregen.

Ik grinnik door mijn gedachten en heel de klas kijkt mij aan ,ook Noah en zijn vrienden.

Oh my God ik kan mezelf wel voelen zinken in mijn eigen schaamte.

"Mogen we meelachen Evi aangezien het zo grappig is?" Vraagt Noah met een uitdagende grijns.

Ik slik en kijk snel de andere kant op.

"Ik krijg je nog wel." Zegt hij lachend.

Liv legt haar hand op mijn schouder en fluistert.

"Het komt wel goed, maak je geen zorgen."

Ik knik zodat ik haar kan geruststellen, maar zelf weet ik dat het zometeen een regelrechte ramp zal worden.

Wat zal hij deze keer doen?

Na een uurtje gaat de bel die ons aangeeft dat het pauze is, ik sta op en wil zo snel mogelijk naar het toilet lopen of het nieuwe lokaal om Noah te ontlopen, maar nu moet ik mijn kluisje leeg maken aangezien het de laatste dag is.

Met trillende benen loop ik zo snel mogelijk naar mijn kluisje en maak ik hem open, het duurt niet lang totdat ik een harde klap voel en ik nu recht in Noah's gezicht kijk.

Een traan loopt over mijn wang terwijl ik tegen mijn kluisje wordt aangedrukt.

"Wat was er zo grappig Evi zeg het eens?" Zegt hij op een bespottelijke toon.

Ik kijk naar de grond en zeg helemaal niets .

"Zeg het dan." Zegt hij weer terwijl hij me nog steviger tegen het kluisje drukt, een pijn scheut gaat door heel mijn rug en tranen stromen over mijn wangen.

'Noah genoeg!' Hoor ik Liv luidt roepen,
hij zucht en laat me los en loopt weg.

Ik denk dat ik ben vergeten om te zeggen dat mijn beste vriendin de nicht is van de jongen die mij al jaren pest.

'Alles oke?' Vraagt ze bezorgd.

Ik knik en sta op en haal verder mijn kluisje leeg, de bel vult de gangen en Liv en ik lopen naar het lokaal.

Klaar voor nog 3 uur les en dan naar huis.

-Na de les-

De bel gaat en iedereen staat op en begint te roepen en te lachen, Liv en ik lopen het lokaal uit opweg naar de fietsenstalling.

Na 20 minuten fietsen komen we bij mij thuis aan, ik en Liv zijn buurmeisjes dus dat is heel gemakkelijk.

Ik open de deur en schreeuw: "Ik ben thuis mam!"

Ik krijg geen antwoord en loop naar mijn kamer waar Liv en ik op mijn bed springen.

We besluiten om een film op te zetten en niet veel later zitten we samen met een pizza op mijn bed.

2uur later horen we de deur beneden openen en loop ik naar mijn moeder toe en geef haar een knuffel.

'Hoe was je dag schat?' Vraagt ze voorzichtig.

Ik zeg gewoon simpel 'goed' terug.

"Morgen is het zover'! Roept ze blij.

Ik knik morgen ga ik op kamers en begin ik opnieuw.

----
Deel 1 hope you like it

bewerkt op 3 februari 2019, als er nog fouten zijn mag je die hier altijd melden.

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu