51.

9K 308 97
                                    

Pov Noah.

Een luide bieb vult mijn oren, het is het enige wat de stilte verbreekt.

Ik maak me met de seconde meer zorgen om Evi en ons kindje, we gingen juist naar de dokter. Ik zou bevestiging krijgen dat ik papa wordt.

_____________________

De bieb is er nog steeds en het irriteerd me al gevig.

Ik heb geen idee hoe lang ik hier al lig, of waar Evi is.

Met al mijn kracht probeer ik mijn ogen te openen.

Tot mijn groote verbazing lukt het en wordt ik wakker met een fel licht op mij geschijnt.

________________________

Ik kijk versuft rond in de kamer en besef dat ik in het ziekenhuis lag.

Ik twijfel geen seconde en trek het infuus uit mijn arm en probeer op te staan.

Het enige wat door me gaat is dat ik Evi moet vinden.

________________________

Ik zwerf wat rond in de gangen waar ik lig opzoek naar een verpleegster.

Er loopt hier bijna niemand rond en personeel zie ik ook nergens.

Ik wankel door totdat ik een receptie vindt.

"Meneer u moet gaan liggen." Spreekt de vrouw me bevelend toe.

'Ik moet mijn vriendin vinden.'

"Wacht ben jij de jongen die werd binnen gebracht samen met een meisje na een verkeersongeval?"

"Ja, waar is Evi?'

"Meneer gaat u even in deze rolstoel zitten ik breng je wel naar haar."

Ik knik maar en ga dan voorzichtig in een zwarte rolstoel zitten.

_______________________

Nadat we een verdieping hoger gingen en een paar gangen doorwandelen komen we eindelijk bij een kamer.

'Hoe is het met haar?' Vraag ik zenuwachtig als de verpleegster me naar binnen brengt in de stoel.

"Ze heeft veel geluk gehad, en over jullie kindje-"

'Hoe is het met ons kindje?'

"Je hebt geluk Noah het is een vechtertje en heeft voor zijn leven gevochten."

'Dus het is oke?' Vraag ik met tranen in mijn ogen.

"Het is oke, ze zal wel snel wakker worden veel succes nog." Zegt de verpleegster als ze de kamer verlaat.

_______________________

Ik rol mezelf naar Evi en neem haar hand vast.

'Alles komt goed met jullie.' Zeg ik als ik haar hand kus en daarna haar buik.

----------------------------------------
Aangezien dat alles oké is met de baby van Evi en Noah wil ik aan jullie vragen om leuke baby namen achter te laten! Het lijkt me gewoon leuk om jullie ideeën te gebruiken.

Super bedankt voor de 47k💕

Ik hoop dat jullie dit deel leuk vinden.♡

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu