Pov Evi
'Wat is er?' Vraag ik alsof ik geen idee heb wat er nu gebeurt.
"Liv belde me daarjuist." Zegt Noah nog redelijk rustig.
'Is er dan wat met je familie of zo?' Vraag ik nog altijd verbaasd.
"Evi doe niet alsof je van niets weet." Zegt Noah tot mijn verbazing nog steeds rustig.
'Noah ik-'.
"Nee Evi ik weet dat Liv mijn nicht is maar ze kan je niet blijven beschermen." Zegt Noah.
'Ik wil dit niet meer Noah.' Zeg ik zacht terwijl er een eenzame traan over mijn wang rolt.
"Evi ik heb beloofd aan Liv om te stoppen oke?" Zegt Noah.
'Oke.' Zeg ik nog terug voordat ik uit de gang loop en op mijn bed ga zitten.
"Kan ik binnen komen?" Hoor ik een stem vragen.
'Uhm ja hoor.' Zeg ik aarzelend, de deur gaat open en Caleb komt binnen gewandeld.
'Wat doe je hier?' Vraag ik verbaasd.
"Ik wil met je praten over Noah." Zegt Caleb.
'Ik weet niet hoor.' Zeg ik twijfelend.
"Kijk ik en Hayden willen weten wat er tussen jullie is gebeurt."
'Waarom wil je dat weten?' Vraag ik.
"Misschien kunnen we helpen of zo." Zegt Caleb lachend.
'Kijk ik heb gewoon niet zo'n mooi verleden met Noah maar nu is het opgelost denk ik.' Zeg ik snel.
"Het komt wel goed ik ben er voor je" zegt Caleb met een lieve glimlach.
'Dankje.' Zeg ik als hij me in een knuffel neemt.
Mijn gedachten zijn op dit moment overal, sinds wanneer willen Noah's vrienden mij helpen?
Kan ik dit wel vertrouwen?
Wat als ze nu gewoon samen me zitten uit te lachen?
Wanneer ik eindelijk weer helder kan nadenken wil ik mezelf losmaken uit de omhelzing.
Caleb heeft dit door want hij laat me ook zelf los.
Mijn ogen richten zich niet veel later op Noah die jaloers in de deur opening staat te kijken.
Wat wil dit nu weer betekenen?
——————
•Bewerkt op 31 augustus 2019, als er nog fouten zijn mag je die hier altijd melden! Xx
JE LEEST
roommates with my bully
Teen FictionEvi wordt al heel lang gepest door Noah en zijn vrienden. Ze heeft eindelijk haar school afgemaakt en gaat op kamers, maar wat als Noah haar kamergenoot wordt? Zal ze hem kunnen vergeven of blijft hij haar pesten? Je leest het in roommates with my...