Pov Evi.
Ik wordt vermoeid wakker en voel al meteen pijnlijke steken door mijn buik gaan.
Ik zucht en sluit weer mijn ogen in hoop dat de pijn weggaat.
"Goeiemorgen." Zegt Noah vrolijk.
'Morgen.' Mompel ik moeilijk terug.
"Eef gaat het wel?" Vraagt Noah als hij naar me toe komt en zen hand op mijn hoofd legt.
'Het gaat wel.' Mompel ik nog steeds.
"Evi, moet je niet naar de dokter of zo?"
'Noah, ik moest 1 keer overgeven het is niet zo erg.'
"Ik ben gewoon bezorgd."
'Het is oke.'
"Als je morgen niet beter bent ga je naar de dokter oke?"
'Best.'
_____________
Ik hoopte dat ik terug beter was tegen de avond voor onze dubbel date, ik wou Liv en Hayden niet teleurstellen.
Ik lag nog steeds op bed en ik zou me eigenlijk moeten klaarmaken, ik sloeg de dekens van me af en liep naar de badkamer.
__________________
Na een verfrissende douche voelde ik me wel al wat beter, ik besloot om gewoon mee te gaan.
Ik pakte een zwarte jeans en een wit topje met aan de armen kant en trok het aan.
Noah had een zwarte jeans aan en een simpel wit hemd.
________________________
We wandelden naar de auto terwijl een paar pijnlijke steken het me soms moeilijk maakte.
"Weet je wel zeker dat je wil gaan?" Vraagt Noah aarzelend.
'Ja Noah, ik wil gewoon een toffe avond samen.'
Hij zuchtte en startte de auto en reed naar het restaurant.
_____________________
Liv en Hayden stonden enthousiast op ons te wachten aan de ingang.
Ik gaf Liv een stevige knuffel en Hayden een kus op zijn wang.
Noah gaf hem dan weer een 'bro hug' en Liv een knuffel.
We liepen druk in gesprek het restaurant binnen en lieten ons naar de tafel brengen.
_______________________
Gelukkig verliep de avond pijnloos, ons decert brak aan en nog steeds waren de steken minder pijnlijk.
Noah keek nog steeds bezorgd naar me en stond elk moment klaar als er iets zou gebeuren.
Het decert werd voor onze neus geschoven en toen voelde ik al men eten naar boven komen.
Ik rende naar de wc en liet alles vermoeiend uit me gaan.
____________________
"Evi is alles wel oke?" Vraagt Liv die het toilet komt binnen gestormd.
'Het gaat wel.'
"Evi zeg me wat er is?"
'Ik denk dat-'
----------------------------------
Ik heb nog steeds een paar vragen nodig voor een q&a dus laat er zeker achter.♡Bedankt voor de 33k💕
JE LEEST
roommates with my bully
Teen FictionEvi wordt al heel lang gepest door Noah en zijn vrienden. Ze heeft eindelijk haar school afgemaakt en gaat op kamers, maar wat als Noah haar kamergenoot wordt? Zal ze hem kunnen vergeven of blijft hij haar pesten? Je leest het in roommates with my...