Pov Noah
Ik wordt wakker en zie dat Evi nog slaapt, ik sta op en loop naar haar 'badkamer' en neem een snelle douche, Caleb had kleren meegenomen toen hij hier samen was met Bella. Ik trek een zwarte broek aan en een blauwe t-shirt. Ik ga terug naar de kamer en zie dat Evi al wakker is. Ik glimlach naar haar en laat me op de stoel naast haar vallen.
'Voel je je al beter' vraag ik.
"Ja alleen wat hoofdpijn"
'Ik was geschrokken gisteren'
"Dankje Noah dat je hier na alles nog steeds bent"
'Tuurlijk Evi we zijn toch vrienden'
Ik zie Evi lichtjes blozen, het maakt haar zo schattig. Dacht ik nu weer zo over haar. Ik negeer mijn gedachten en focus me terug op Evi.
'Is het goed als ik nog wat eten ga halen' vraag ik. Ze knikt. Ik loop de kamer uit en ga naar de kantine.
Pov Evi.
Zei Noah dat we vrienden zijn? Dit is zo raar ik moest er gewoon door blozen. Hij loopt de kamer uit en ik neem even mijn telefoon om mijn brichten van Liv en Bella te antwoorden.
We zijn al 20 minuten later en Noah is nog steeds niet terug, ik denk dat hij al terug is gegaan naar huis en waarschijnlijk niet terug komt. De dokter is terwijl ookal lang geweest en zei dat ik morgen naar huis mag.
Mijn ringtoon doorbreekt de stilte in de kamer, ik pak mijn telefoon en zie dat Caleb me belt. Ik besluit maar op te nemen.
"Hey Evi"
'Uhm hey Caleb.'
"Hoe voel je je?"
'Al beter ik mag morgen naar huis.'
"Dat is goed ik mis je en Bella ook."
'Ik mis jullie ook.'
"Evi?"
' Ja Caleb?'
"Is Noah er?"
'Uhm neen waarom?'
"Ik moet je iets zeggen."
'Oke zeg maar'
"Ik-"
"Wie is het?". Onderbreekt een stem Caleb.
Ik kijk naar Noah die nieuwsgierig naar me staat te kijken.
'Het is Caleb, Noah.' Zeg ik terug.
Ik zie dat zijn ogen donker worden en hij naar beneden kijkt. Ik draai me terug om en wil vragen aan Caleb wat er is maar hij heeft al opgehangen.
'Hij wou me iets zeggen heb jij een idee?'Vraag ik aan Noah...
•
Hey allemaal Ik hoop dat jullie het deel leuk vonden tot donderdag denk ik😂♡•bewerkt
JE LEEST
roommates with my bully
Teen FictionEvi wordt al heel lang gepest door Noah en zijn vrienden. Ze heeft eindelijk haar school afgemaakt en gaat op kamers, maar wat als Noah haar kamergenoot wordt? Zal ze hem kunnen vergeven of blijft hij haar pesten? Je leest het in roommates with my...