Dus dit is het einde van roommates with my bully.
Het is zo raar om iets te eindigen wat zo veel voor me betekend.
Ik ben door dit boek enorm gegroeid als schrijfster en ook als persoon.
Ik weet nog toen ik tussen de lijst van tiener fictie keek en ik alleen maar kon dromen om op de eerste plaats te staan.
Maar na een paar maanden hard werken in dit boek was het me gelukt, ik stond een paar keer op de eerste plaats en dat maakte me zo ongelooflijk trots!
Ik wil iedereen zo zo zo zo zo zo zo bedanken die hier nog steeds is na deel 1.
Ik wil natuurlijk ook de mensen bedanken die lieve comments achterlieten en stemde.
Jullie hebben van iemand die het gevoel had dat ze niets kon doen een persoon gemaakt die er enorm van houd om te schrijven.
Ik vind het zo moeilijk om dit boek te eindigen maar het moet wel.
Er zal voor de duidelijkheid er zal geen boek meer komen over Evi en Noah maar wel over Madison.
Ik heb gewoon geen inspiratie meer om over Evi en Noah te schrijven dus daarom zal het ook niet meet over hun gaan.
Maar er is een dus kans dat er een nieuw boek zal komen met Madison als hoofdrol en natuurlijk zullen Noah en Evi er ook nog aanwezig in zijn.
Maar ik heb nog geen idee dat ik daar mee wil doen dus als jullie voorstellen hebben mogen jullie die altijd achterlaten.
Maar er zal als dit geüpload is een nieuw boek online komen, je kan het zelf wat met dit boek vergelijken dus ik hoop dat jullie die ook zullen lezen.
Mijn nieuw boek zal ook gaan over een meisje die wordt gepest en mishandeld en er zal ook een jongen zijn die haar zal helpen, het is geen copie van dit verhaal maar sommige dingen zal je wel kunnen herkennen.
Ik hoop dat jullie ook eens een kijkje willen nemen naar mijn andere boeken want daar werk ik natuurlijk ook hard aan
Maar nog eens iedereen zo bedankt voor alles!💕
-begonnen op 23 december 2016-
-voltooid op 7 Mei 2017-
JE LEEST
roommates with my bully
Teen FictionEvi wordt al heel lang gepest door Noah en zijn vrienden. Ze heeft eindelijk haar school afgemaakt en gaat op kamers, maar wat als Noah haar kamergenoot wordt? Zal ze hem kunnen vergeven of blijft hij haar pesten? Je leest het in roommates with my...