Pov Evi.
Ik wordt wakker en voel al meeten een leegte in het bed. Ik open voorzichtig mijn ogen en zie dat het bed leeg is, ik zucht vermoeiden en sta dan op. De geur van pannenkoeken komt mijn neus binnen en ik kan niet snel genoeg benenden zijn.
Pov Noah.
Ik hoor wat gerommel van boven komen dus dat wil zeggen dat Evi wakker is. Ik werd zo'n half uur geleden wakker en besloot om een ontbijt te gaan maken.
"Goeiemorgen" hoor ik een zachte stem achter me zeggen.
Ik draai me om en loop naar Evi en geef haar voorzichtig een kus.
'Hey' zeg ik dan.
Ze lacht en gaat aan de tafel zitten en begint zenuwachtig op haar bord te tikken. Ik moet lachen en ga over haar zitten en zet de pannenkoeken ook op de tafel.
"Noah" zegt Evi zenuwachtig.
'Wat is er?' Vraag ik bezorgd terwijl ik haar hand vast neem.
"Wat gaan we doen als school voorbij is" zegt ze snel.
Haar woorden dringen langzaam tot me door, dit jaar is voorbij gevlogen.
(Nu is het school jaar bijna voorbij )"Gaan we doen samen blijven of-"
'Natuurlijk blijven we samen Evi'
"Noah wil je dan samen wonen?"
'Tuurlijk wil ik dat Evi, ik zou niets liever willen. Als school voorbij is starten we ons eigen leven'
"Ik hou van je Noah"
'Ik hou meer van jou'
Pov Evi.
Noah's woorden laten een glimlach op mijn gezicht verschijnen, het is morgen de laatste school week dus weten we ook of we geslaagd zijn of niet.
Ik ben best wel zenuwachtig maar Noah stelde me altijd gerust, we zijn nu zondag en morgen heb ik mijn laatste examen.
Als ik mijn laatste pannenkoek bijna op heb neemt Noah mijn hand vast.
"Evi kleed je om, we gaan zo naar een verassing"
____________________________
Heey allemaal, ik wil dus even duidelijk maken dat dit hun laatste week samen op kamers is, ik weet dat ik heb gezegt dat Evi hier 4 jaar blijft maar dat is Veel te lang en als ze alleen gaan wonen kan ik Veel meer dingen laten gebeuren. Misschien zal het volgende deel een extra lang deel worden maar ik weet het nog niet zeker.
ALVAST SUPER BEDANKT VOOR DE 4.8K READS♡
JE LEEST
roommates with my bully
Teen FictionEvi wordt al heel lang gepest door Noah en zijn vrienden. Ze heeft eindelijk haar school afgemaakt en gaat op kamers, maar wat als Noah haar kamergenoot wordt? Zal ze hem kunnen vergeven of blijft hij haar pesten? Je leest het in roommates with my...