10.

19.3K 630 73
                                    

Pov Noah.

'Nee ik had het moeten weten.' Zeg ik eigenwijs terug.

"Ik moet er gewoon aan wennen." Zegt Evi lief.

Ik snap niet waarom ik haar dit ooit heb aangedaan, ik heb haar littekens gegeven die ze voor heel haar leven zal hebben.

Ik ben gewoon woedend op mezelf, ze was een afleiding voor me.

Vroeger wou ieder meisje me maar zij niet en toen begon ik met haar leven een hel te maken.

Ik ben gewoon zo'n klootzak tegenover haar geweest, ik kan het niet eens geloven.

Ik heb me gedragen zoals een klein kind, ik heb mijn verstand niet gebruikt, ik heb dit meisje haar middelbare school verpest?

Met de reden omdat ze me niet leuk vond, omdat ze niet zoals elk meisje in de school met mij in bed wou belanden.

Ik heb zoveel spijt van mijn daden en helaas kan ik ze niet terug nemen.

Als het kon had ik dat zeker gedaan. Als ik eerder maar kon zien welke gevolgen mijn daden zouden hebben. Welke domme streken ik heb uitgehaald.

Door mij is ze nu zo breekbaar, ze is bang als ik dicht bij haar kom. Ze is bang van luide geluiden in de omgeving. Ze is bang van een groep jongens die dicht bij haar komt.

"Het is echt oke Noah misschien kunnen we alles vergeten en opnieuw beginnen." Zegt ze voorzichtig.

Ik draai me om en kijk nu in haar ogen.

Ik kan dit niet eens geloven, dit meisje wil mijn domme acties achter haar zetten.

Dit bewijst hoe puur haar hart maar kan zijn, hoe gelukkig ik mag zijn met iemand in mijn leven zoals zij.

'Het spijt me echt Evi.' Zeg ik nog eens.

En dan doet ze iets wat ik niet zag aankomen, ze komt dichterbij me zitten en sluit haar kleine armen om me heen.

Ik twijfel geen seconde en trek haar stevig tegen me aan. Bestaat dit moment echt?

Een paar weken geleden zou ik haar nog tegen de kluisjes hebben gedrukt en haar hebben beledigd.

'Dankje.' Fluister ik in haar oor.

"Dankje Noah ik ben blij dat het nu voorbij is." Fluistert ze voorzichtig terug.

'Ik zal het goedmaken beloofd.' Zeg ik terug.

En dat meen ik ook, ik zal er alles aan doen om Evi me te laten vertrouwen.

---------
Bewerkt op 7 maart 2020, als er fouten zijn mag je die hier nog altijd melden! Xx

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu